تیم استقلال در آستانه آغاز دوباره جام حذفی دغدغه مهمی دارد.

ساپینتو از همراهی استقلال در جام حذفی محروم می‌شود!

به گزارش قدس آنلاین، بر خلاف رقابت های لیگ برتر در عرصه پیکار های جام حذفی شرایط محرومیت بازیکنان و مربیان کاملاً متفاوت است و هر کس دو کارت زرد بگیرد بازی بعدی تیم در جام حذفی را از دست خواهد داد. همین مسئله حالا به یک دغدغه بسیار مهم و بزرگ برای استقلالی ها تبدیل شده است.

آنها سعید مهری را در بازی با نساجی قطعاً به همراه نخواهد داشت اما نگرانی بزرگ تر استقلالی‌ها محرومیت احتمالی مربیان و بازیکنان این تیم در صورت رسیدن به فینال است. استقلال در حال حاضر ۸ نفر در جمع خود دارد که یک اخطار هستند و اگر در بازی با نساجی کارت زرد دوم را بگیرند، حتی در صورت رسیدن این تیم به فینال جام حذفی از حضور در آن محروم می شوند.

در همین خصوص پیگیری‌ها نشان داد غیر از مهدی مهدی پور، صالح حردانی، آرمان رمضانی و امید حامدی فر که بازیکنان تک اخطاره استقلال در جام حذفی محسوب می شوند خود ریکاردو ساپینتو هم یک اخطار گرفته است و دریافت کارت زرد در بازی نیمه نهایی می تواند برای فوق العاده گران تمام شود چون اگر این اتفاق رخ بدهد سرمربی پرتغالی حتی در صورت رسیدن به استقلال به فینال هم اجازه همراهی تیمش را نخواهد داشت.

اگر قرار باشد جدال نهایی جام حذفی میان استقلال و پرسپولیس برگزار شود قطعاً محرومیت سرمربی آبی پوشان خبر بسیار خوبی برای سرخپوشان و یحیی گل محمدی  خواهد بود. غیر از بازیکنانی که برشمردیم، علاوه بر خود ریکاردو سا پینتو، خسرو حیدری بهزاد غلامپور و البته  روی ماتا هم در جام حذفی تک اخطاره هستند و باید خیلی مراقب باشند.

طبق برنامه قرار است استقلالی ها بعد از ظهر دوشنبه بار دیگر اسامی تک اخطاره های خود را از از سازمان لیگ استعلام بگیرند تا همه چیز دقیق تر و شفاف تر شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.