شیمون مارسینیاک داور فینال لیگ قهرمانان بین سیتی و اینتر خواهد بود و فینال لیگ اروپا بین رم و سویا را نیز آنتونی تیلور سوت خواهد زد.

داوران فینال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، شیمون مارسینیاک لهستانی داور دیدار فینال لیگ قهرمانان بین منچسترسیتی و اینتر خواهد بود که قرار است 10 ژوئن (20 خرداد) در استانبول برگزار شود. مارسینیاک فینال جام جهانی قطر بین آرژانتین و فرانسه را قضاوت کرده بود. 

این داور لهستانی همچنین دیدار برگشت نیمه نهایی چهارشنبه گذشته بین منچسترسیتی و رئال مادرید و همچنین بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی بین پورتو و اینتر در 14 مارس را قضاوت کرد. داور 42 ساله لهستانی را هموطنانش پاول سوکولنیکی و توماش لیستکیویچ به عنوان کمک همراهی خواهند کرد و ایستوان کواچ رومانیایی نیز داور چهارم بازی است. توماش کویاتوفسکی و بارتوش فرانکوفسکی به همراه مارکو فریتز آلمانی، داوران VAR خواهند بود.

لیگ اروپا 

یوفا همچنین آنتونی تیلور انگلیسی را به عنوان داور فینال لیگ اروپا بین سویا و رم در 31 می (10 خرداد) در بوداپست منصوب کرد. داور 44 ساله که از سال 2013 داور بین المللی است، در فصل جاری 6 بازی لیگ قهرمانان و یک بازی لیگ اروپا را قضاوت کرده است و در کارنامه او داوری سوپرجام اروپا 2020 در بوداپست بین بایرن و سویا و فینال لیگ ملت های 2021 بین اسپانیا و فرانسه دیده می شود. تیلور را گری بسویک و آدام نان همراهی خواهند کرد و داور چهارم نیز استیووارت برت خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.