معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر گفت: با تامین زمین در زنجان، ساخت مسکن برای کارکنان و امدادگران این استان آغاز می‌شود.

هلال احمری‌ها صاحب خانه می‌شوند/ جبران کمبود نیرو با نیروهای نجاتگر مردمی

به گزارش  قدس آنلاین، علی درویش‌پور معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر در دیدار سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان و رئیس کمیسیون سیاست‌های کلان هلال احمر اظهار کرد: از ساخت مسکن برای کارکنان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر زنجان استقبال می‌کنیم. 

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر افزود: با تامین و در اختیار گذاشتن زمین از سوی هلال احمر زنجان، با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری هلال احمر می‌توانیم ساخت پروژه مسکن در این استان را آغاز کنیم. 

وی با بیان اینکه در تعدادی از استانها که پایه کار و توان مدیریت اجرای پروژه ساخت مسکن به کارکنان، امدادگران و نجاتگران را داشته باشند، این پروژه عملیاتی خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به توان بالایی مدیریتی در هلال احمر استان زنجان می‌توانیم این پروژه را به صورت پایلوت ابتدا از این استان آغاز کنیم. 

درویش‌پور خاطرنشان کرد: طی هفته‌های آینده از زمین تعیین شده برای ساخت مسکن بازدید و پروژه را آغاز خواهیم کرد. 

معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر گفت: رضایت کاملی از فعالیت‌ها و اقدامات هلال احمر استان زنجان از مدیریت جدید وجود دارد چرا که شاهد رشد، توسعه و ارتقای این مجموعه هستیم. 

وی ادامه داد: هلال احمر استان زنجان ارتباط و تعامل رضایت بخشی با هیات مدیره و شوراهای اجرایی این استان ایجاد کرده که انتظار می‌رود روند این همکاری ادامه داشته باشد. 

استفاده از ظرفیت امدادگران و نجاتگران زنجان برای جبران کمبود نیروی انسانی

معاون پشتیبانی و توسعه منایع انسانی جمعیت هلال احمر نیز در ادامه این جلسه ضمن تبریک انتصاب سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان به این سمت گفت: با توجه به کمبود نیروهای انسانی هلال احمر زنجان با توجه به راهکارهایی که برای رفع این مشکل وجود دارد، از ظرفیت نجاتگران و امدادگران استفاده خواهیم کرد. 

 امیر جبلی افزود: با ارائه راهکار و جذب این نیروها مشکل نیروی انسانی در هلال احمر استان زنجان را رفع خواهیم کرد. 

تلاش می‌کنیم نیروهای هلال احمر صاحبخانه شوند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در این جلسه گفت: آمادگی کامل  برای تحویل زمین به منظور ساخت پروژه مسکن کارکنان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان داریم. 

حکمت اله هاشمی تاکید کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های لازم در زمین وجود دارد در تلاش هستیم تا ساخت این پروژه سریعتر آغاز و بتوانیم برای مسکن دار شدن این نیروها کمک کرده باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: برای کمک به صاحبخانه شدن همه کارکنان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان زنجان همه همت و تلاش خود را به کار خواهم برد. 

رئیس کمیسیون سیاست‌های کلان هلال احمر و عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت:  ساخت مسکن  برای کارکنان و امدادگران هلال احمر زنجان بسیار مهم و ارزشمند  است که باید شان و جایگاه این نیروها حفظ شود. 

رحمان قنبری خاطرنشان کرد: این پروژه،  طرحی ماندگار در دوره مدیریت فعلی رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای زنجانی‌ها خواهد شد. 

گفتنی است، این جلسه با حضور معاون حقوقی و امور استان‌ها،  مدیر کل  مجامع و مور استان ها، معاون پشتیبانی و توسعه منایع انسانی، رئیس کمیسیون سیاست های کلان هلال احمر کشور و سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان تشکیل شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.