رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از راه‌اندازی سامانه پیامکی برای اعلام متخلفین فروش مرغ بالاتر از قیمت مصوب،در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان خبر داد.

راه‌اندازی سامانه پیامکی برای اعلام متخلفین فروش مرغ بالاتر از قیمت مصوب

به گزارش قدس آنلاین آذرنوش عموزاده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان وزارت جهادکشاورزی، سامانه پیامکی برای اعلام فروشندگان مرغ؛ بیشتر از قیمت مصوب را راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: هدف اصلی راه‌اندازی این سامانه اعلام گزارش هموطنان و هم‌استانی‌های عزیز بعنوان  فروش مرغ بیشتر از قیمت مصوب هر کیلوگرم ۷۳ هزار تومان، به صورت‌ پیامکی است.

رییس سازمان‌ جهاد کشاورزی ایلام ادامه داد: لازم به ذکر است هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند هرگونه احتکار مرغ و یا فروش بالاتر از قیمت مصوب آن را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۱۳۶ اعلام کنند؛ در ارسال این پیامک ابتدا اسم استان، شهر و آدرس محل اعلام شود تا بازرسین نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی بتوانند به آن رسیدگی کنند.

عموزاده در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان همچنین می‌توانند عکس و فیلم تخلفات انجام شده در این زمینه را به آدرس "https://eitaa.com/keshavarziran" ارسال کنند.

پایان خبر/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.