روزنامه صهیونیستی با اشاره به افزایش جرم و جنایت در سرزمین های اشغالی نوشت که کار مجرمان به جایی رسیده که برای حذف یکدیگر، از ریزپرنده های انتحاری استفاده می کنند.

افزایش جرم و جنایت در سرزمین‌های اشغالی/ استفاده از ریزپرنده‌های انتحاری

به گزارش قدس آنلاین، بکارگیری ریزپرنده های انتحاری توسط باندهای جنایتکار در سرزمین های اشغالی، نگرانی پلیس رژیم صهیونیستی را افزایش داده است.

باندهای جنایتکار طی هفته گذشته، دو بار تلاش کردند که به وسیله این ریزپرنده ها، افرادی را ترور کنند.

طی سه روز گذشته، دو عملیات بوسیله ریزپرنده های انتحاری در مناطق «نتانیا» و روستای «جلجولیه» انجام شد و باندهای جنایتکار تلاش کردند که یک شهروند را از ساکنان این روستا ترور کنند.

یک افسر صهیونیست در این رابطه گفت که استفاده از ریزپرنده های انتحاری، تحولی خطرناک است و استفاده از این تکنولوژی جدید، زندگی افراد بی گناه را در معرض خطر قرار می دهد.

در بخشی از گزارش روزنامه عبری زبان آمده که پیش از این نیز، برای انجام قاچاق در زندان های رژیم صهیونیستی و انتقال بمب های کوچک به مناطق مختلف، از این ریزپرنده ها استفاده شده بود، اما این اولین بار است که برای حمله مستقیم، از آن ها استفاده می شود.

در ژانویه گذشته نیز یک باند جنایتکار ۷ نفره برای ترور یکی از ساکنان«یافا» به وسیله ریزپرنده برنامه ریزی کرده بودند که آن را به منطقه مورد نظر فرستادند اما در نهایت منجر نشد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص از افزایش آمار جرم و جنایت در سرزمین های اشغالی فلسطین، بعد از روی کار آمدن دولت بنیامین نتانیاهو خبر داد.

پیش از این روزنامه هاآرتص گزارش داده بود که با روی کار آمدن کابینه بنیامین نتانیاهو و انتخاب «ایتامار بن گویر» به عنوان وزیر امنیت داخلی، آمار جرم و جنایت منجر به قتل در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

براساس گزارش این روزنامه، در این مدت ۷۸ نفر براثر جنایت های مختلف کشته شده اند، در حالی که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۳۴ نفر بوده است.

هاآرتص نوشت: این عدد در چند دهه گذشته بی سابقه است و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری میلادی به ۲۳۰ کشته افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.