مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: در حال حاضر حدود ۶۳ هزار کارت هوشمند ملی صادر شده و در انتظار تحویل به متقاضیان این استان است.

صدور ۶۳ هزار کارت ملی هوشمند در البرز

به گزارش قدس آنلاین،  محمود محمدی اظهار کرد در حال حاضر حدود ۶۳ هزار کارت هوشمند ملی صادر شده و در انتظار تحویل به متقاضیان این استان است.

وی بیان کرد: افرادی که کارت هوشمند ملی آنها صادر و آماده تحویل است، برای دریافت کارت ملی خود مطابق با آدرس ذکرشده در پیامک دریافتی به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان البرز با بیان اینکه کارت هوشمند ملی مهمترین کارت هویتی افراد است و حتماً برای دریافت آن باید به مراکز اعلام شده مراجعه شود، تصریح کرد: عمده دلیل عدم مراجعه این افراد تغییر محل سکونت و مهاجرت به استان دیگر یا تغییر شماره همراه درج شده در سامانه ثبت نام کارت هوشمند ملی است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال محل سکونت جدید خود طی درخواست مکتوب کارت خود را از استان البرز به استان مد نظر خود منتقل کنند.

محمدی گفت: شهروندان برای استعلام از وضعیت کارت هوشمند ملی می‌توانند به درگاه سامانه سهیم ثبت احوال مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: این سامانه خدمات یکپارچه این سازمان است که اطلاعات فردی، خدمات الکترونیکی نظیر تغییر نام، درخواست کارت ملی، درخواست گواهی تجرد و تغییر نشانی در این درگاه قابل مشاهده است.

محمدی متذکر شد: با توجه به سیاست‌های عمومی مبنی بر دولت الکترونیک، سازمان ثبت احوال کشور با بهره‌گیری از تمام توان عملیاتی خود زمینه را برای صدور کارت‌های هوشمند برای افراد مشمول فراهم کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.