سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به رشد ۲۰ درصدی تردد مسافران در پایانه‌های مشهد گفت: طی اردیبهشت ماه امسال استفاده از خدمات پایانه‌های مسافربری شهرداری بیش از ۲۸۷ هزار نفر نسبت به مدت‌زمان مشابه افزایش داشته است.

رشد ۲۰ درصدی تردد مسافران در پایانه‌های مشهد

به گزارش قدس خراسان، مهدی امامی میبدی در خصوص میزان جابجایی مسافران در پایانه‌های مسافربری مشهد در اردیبهشت ماه اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری بیش از یک میلیون و ۶۹۶ هزار و ۷۱۳ زائر از طریق پایانه‌های مسافربری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده و از خدمات پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد استفاده کرده‌اند.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۷۲۴ نفر زائر و مجاور از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد جابه‌جا شده بودند.

وی با اشاره به رشد ۲۰ درصدی تردد مسافران در پایانه‌های مشهد ادامه داد: مقایسه این دو آمار نشان‌دهنده این است که طی اردیبهشت ماه امسال استفاده از خدمات پایانه‌های مسافربری شهرداری از سوی زائران و مجاوران بیش از ۲۸۷ هزار نفر نسبت به مدت‌زمان مشابه در سال گذشته افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.