امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: اهل بیت(ع)در نزد شیعه و اهل سنت دارای جایگاه و احترام بالایی برخوردار هستند و عزیزان اهل سنت حرمت ویژه‌ای به مقام شامخ اهل بیت(ع) بویژه علی بن موسی الرضا(ع) قائل هستند.

امام جمعه خاش: اهل بیت(ع) در نزد اهل سنت حرمتی ویژه دارند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در مراسم حضور بیرق حرم رضوی در زورخانه خاش اظهارداشت: تکریم جایگاه اهل بیت(ع) در حقیقت تکریم از اسلام و نبی رحمت است، زیرا اهل بیت به عنوان فرزندان و از نسل پیامبر اسلام(ص) مقام و اعتبار دارند.
وی ادامه داد: فرهنگ رضوی باید در زندگی فردی و اجتماعی اقشار جامعه قابل لمس باشد، که نمونه بارز آن ساده زیستی، تقوا و عمل مخلصانه و خدمت به مردم و عدالت گستری و مهرورزی است.
با حضور اقشار مختلف مردم خاش سیستان و بلوچستان مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید، همزمان با دهه کرامت در مسجد امام رضا (ع) محله هواشناسی این شهرستان برگزار شد.
مردم این شهرستان ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت امام رضا علیه السلام نشان دادند.
کاروان زیر سایه خورشید به همراه امام جمعه و شماری از مسوولان خاش در جمع ورزشکاران گود زورخانه‌ای حاضر شده و در این مکان به اجرای برنامه پرداختند.
دهه کرامت در خاش همچنین با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب از سوی هنرمندان این شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرامی داشته شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.