مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ترویج اندیشه‌ها و آرمان‌های الهی حضرت امام خمینی (ره) نیاز امروز جامعه اسلامی است که باید به آن پرداخته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد: ترویج اندیشه‌های امام(ره) نیاز امروز جامعه است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی،  افزود: اساس اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی مبتنی بر ایمان، ایثار، صداقت، خدمت به مردم، استکبارستیزی و فداکاری در راه دین است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: روح خدا تمامی زندگی خود را برای احیای دین و ارزش‌های الهی و خدمت مخلصانه به مردم صرف کرد.

این مسئول بیان کرد: روحیه مبارزه با ظالمان و دستگیری و حمایت از محرومان و مقاومت در برابر مستکبران عالم در سایه ایمان و توکل به حق جزو ویژگی‌های بارز حضرت امام راحل (ره) بود.

نجیمی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با قدرت ایمان، اخلاص و همراهی مردم بر رژیم طاغوت پیروز شد و همواره در هر شرایطی خدا را در نظر داشت و برای تحقق جامعه اسلامی فداکاری کرد.

وی تاکید کرد: باید اساتید حوزه و دانشگاه و نخبگان فرهنگی در کنار رسانه‌های گروهی برای احیا و انتقال افکار والای حضرت امام خمینی (ره) در جامعه ماموریت خود را با دقت و جدیت انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: باید در قالب جهاد تبیین خصوصیات حضرت امام خمینی (ره) به مردم به خصوص نسل جوان و دانشجویان منتقل شود.

نجیمی بیان کرد: ترویج اندیشه‌های حضرت امام راحل (ه) در جامعه و بین مردم و جوانان یک رسالت و امری مهم و حیاتی و حلال بسیاری از مسایل در جامعه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.