سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مراوداتی بین شهردار تهران و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ساماندهی محدوده تئاتر شهر انجام شده است.

شهردار تهران و وزیر ارشاد پای کار ساماندهی محدوده تئاترشهر

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا نادعلی با اشاره به دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای ساماندهی محوطه تئاتر شهر، اظهار کرد: بنده نیز از بیش از یک سال گذشته پیگیر طرح ساماندهی بوده‌ام.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در جریان هستم که مراوداتی بین شهردار تهران و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام و مقدمات آن فراهم شده که یکی از مراحل مهم کار، ساماندهی دست‌فروشان بوستان دانشجو و محوطه تئاتر شهر است.

شهردار تهران و وزیر ارشاد پای کار ساماندهی محدوده تئاترشهر

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌ها همکاران ما در شهرداری منطقه ۱۱ و نهادهای همکار در شهرداری این است که دستگاه‌های مربوطه همچون فرماندهی نیروی انتظامی و قوه قضاییه حمایت‌های ویژه‌ای برای ساماندهی دست‌فروشان تئاتر شهر داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: از طرفی به دنبال این هستیم که دست‌فروشانی که در این محل کسب درآمد می‌کنند، دچار آسیب نشوند و از طرفی دیگر نیز مقاومت‌ها و موج‌های رسانه‌ای ناشی از این درگیری‌ها دغدغه‌هایی هستند که با آن مواجه هستیم.

نادعلی ضمن ابراز امیدواری از همکاری قوه قضاییه در ساماندهی دست‌فروشان تئاتر شهر، یادآور شد: با توجه به مطالبات گسترده ساکنان، دانشجویان، هنرمندان و اعضای شورای اسلامی شهر، امیدواریم این طرح امسال به سرانجام برسد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.