تنها کشته درگیری اخیر پلیس آلبانی با منافقین در مقر این گروهک، یعنی «عبدالوهاب فرجی» از اعضای اصلی ترور شهید حسن آیت بوده است.

جزئیات جدید از حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین/ یکی از عوامل ترور شهید حسن آیت کشته شد

به گزارش قدس آنلاین روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه، پلیس آلبانی به پادگان گروهک منافقین در شهر دوروس این کشور موسوم به «اشرف ۳» حمله کرد.

شروع این درگیری از آنجا بود که پلیس ضدتروریسم آلبانی، ۶ نفر از کادرهای سیاسی گروهک را فرا می خواند و به آنها ابلاغ می کند که قصد دارد برای سرکشی و بازدید به مقر آنها که یک اردوگاه بزرگ با دیوارهای بلند و حفاظت شده است به آنجا رفته و خواهان بازرسی از اردوگاه می‌شود.

این در حالیست که منافقین برای فریب رسانه ها و مردم آلبانی هر چند وقت، یک هیئت از آنان را به داخل پادگان می آورند و اماکنی نظیر سالن غذاخوری، آشپزخانه، استودیو داخلی و... را به آنان نشان می دهند.سازمان مجاهدین (منافقین) , شهید حسن آیت ,

در ابتدا ۶ نفر از اعضای کادر سیاسی با پلیس صحبت کرده و مامورین را به اماکن همیشگی راهنمایی می کنند اما پلیس که از قبل اطلاعاتی درباره برخی اماکن دیگر نظیر محل یگان سایبری این گروهک داشت، خواهان بازدید از آنجا می شود که منافقین با این درخواست پلیس مخالفت می کنند.

بعد از دو ساعت مذاکره، صبر پلیس تمام می شود و تصمیم میگیرد بر اساس حکم قضایی دادگاه به ساختمان سایبری ورود کند.

به گزارش تسنیم، پس از انتقال منافقین از عراق به آلبانی و دور شدن از مرزهای ایران و البته بالا رفتن میانگین سنی اعضای این گروهک، امکان اعزام تیم های ترور به داخل کشور برای آنها نزدیک به صفر شده و برای همین، بیشترین توان خود را برروی عملیات سایبری و حضور پررنگ در فضای مجازی گذاشته‌اند.

در پی این مخالفت، منافقین ضمن تشکیل زنجیره انسانی به دور برخی ساختمان ها، متوسل به خشونت می شوند و ۱۵ نفر از اعضای پلیس صدمه می بینند.

متعاقب آن، پلیس ضدتروریسم آلبانی، ظرفیت ۱۰۰۰ نفر از ماموران خود را که پادگان اشرف را در این زمان محاصره کرده بودند، فرا می خواند و با اسپری فلفل راه خود را از میان دیوار انسانی منافقین باز می کنند.

در این درگیری به ۱۵۰ خودروی پلیس حاضر در اردوگاه اشرف، آسیب رسیده اما پلیس نهایتاً موفق می شود وارد محل یگان سایبری شده و بسیاری از تجهیزات آنجا ازجمله کامپیوترها و سرورهای اصلی را با خود ببرد.

گروهک منافقین در سال‌های اخیر با کمک یکی از دولت های حامی خود، پیشرفته‌ترین سرورها را در یگان سایبری به کار گرفته است.

بر اساس منابع آگاه، در این سرورها اطلاعات زیادی از جمله اطلاعات مربوط به مرتبطین و نفوذی های منافقین در داخل ایران وجود دارد و هم اکنون این سرورها در حال بازیابی اطلاعات و پردازش هستند.

سازمان مجاهدین (منافقین) , شهید حسن آیت ,

بنا بر این گزارش، در جریان حمله پلیس به اشرف۳، مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین نیز در این محل حضور داشته که در یکی از ساختمان ها مخفی شده ولی از ترس استرداد به ایران، به فرانسه منتقل می‌شود.

گفته می شود، به دلیل تشکیل زنجیره انسانی ۳۰۰ نفره به دور برخی ساختمان های این اردوگاه، پلیس آلبانی موفق به ورود به برخی ساختمان ها نشده است و آنها در حال بررسی چگونگی بازرسی آن ساختمان ها با کمترین هزینه هستند.

در جریان این حمله، یکی از اعضای باسابقه این گروهک به نام «عبدالوهاب فرجی» با نام مستعار «علی مستشاری» کشته شده، ۷۰ نفر بازداشت، و ۱۰ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

عبدالوهاب فرجی ازجمله فرماندهان و عوامل اصلی بسیاری از عملیات های ترور در داخل کشور در دهه ۶۰ ازجمله ترور شهید حسن آیت بوده است.

سازمان مجاهدین (منافقین) , شهید حسن آیت ,

دکتر حسن آیت نماینده تهران در اولین دور مجلس شورای اسلامی و از اعضای مرکزی حزب جمهوری، روز چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۶۰ در حیاط منزلش هدف رگبار گلوله تروریستهای منافقین قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.