وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت جویای آخرین وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام شد.

امیرعبداللهیان جویای آخرین وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام شد

به گزارش قدس آنلاین، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، ضمن تبریک عید سعید قربان، در خصوص آخرین وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام و مناسک حج آنها کسب اطلاع کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگوی تلفنی با ابراز خرسندی از انجام شایسته و بدون مشکل مناسک حج برای حجاج کشورمان و دیگر حجاج بیت الله الحرام، در جریان آخرین وضعیت حجاج کشورمان در سرزمین وحی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه با ابراز رضایت از عملیات حج و انجام مناسک تا حال حاضر، آخرین وضعیت و شرایط مربوط به حجاج کشورمان و همچنین برخی پیشنهادات برای انجام بهتر و آسان‌تر اعمال و مناسک حج ازسوی حجاج بیت الله الحرام در سال‌های پیش رو را مطرح و ابراز امیدواری کرد که مورد توجه قرار گیرد.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، با قدردانی از تلاش دست اندرکاران بعثه حج جمهوری اسلامی ایران و همکاری سفارت کشورمان در ریاض و سرکنسولگری در جده،
از خدمات ارائه شده از سوی دولت عربستان سعودی در زمینه برگزاری مناسب اعمال حج برای حجاج کشورمان قدردانی، و ابراز امیدواری کرد در زمان مناسب در خصوص پیشنهادات دست اندرکاران حج کشورمان پیگیری‌های لازم از طریق مبادی مربوطه در دو کشور در دستور کار قرار گیرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در گفتگوی کوتاه تلفنی با سیدعباس حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان و حسن زرنگار سرپرست سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، برای همه دست اندرکاران حج، حجی مقبول و بهترین‌ها را در سرزمین وحی آرزو کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.