کارشناس فوتبال با بیان اینکه هواداران استقلال حق دارند به عملکرد مدیریت اعتراض کنند گفت: آنها نباید انتظار حمایت داشته باشند.

شاهین بیانی: بیرانوند استقلالی است ولی بازارگرمی نکند/ حق با هواداران است

به گزارش قدس آنلاین شاهین بیانی در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال تمرینات پیش فصل خود را شروع کرد تا زمان را از دست ندهد، اگرچه هنوز نفرات تیم کامل نشده اما شروع تمرینات به موقع بود و باشگاه باید هرچه زودتر نسبت به جذب نفرات مورد نظر کادر فنی اقدام کند تا کادر فنی بتواند به اهدافش در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی دست پیدا کند.

وی در خصوص انتخاب بازیکنان جدید اظهار کرد: کادر فنی باید بر اساس نیاز تاکتیکی بازیکن جذب کند، اسیر بازار گرمی نشود، مدیران استقلال تحت فشار دلالان قرار نگیرند. با شناختی که از نکونام و تجربه بالای او هست بعید میدانم اسیر چنین جو سازی شود تا با آرامش نفرات لازم را جذب کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص صحبتهای بیرانوند و اینکه گفته می‌شود استقلال به او پیشنهاد ۹۵ میلیاردی داده گفت: بیرانوند دروازه بان خوبی است اما دلیل ندارد چون می‌خواهد بیشتر از پرسپولیس پول بگیرد پای استقلال را وسط بکشد، البته که بیرانوند یک استقلالی تمام عیار است اما حالا که در پرسپولیس بازی می‌کند و دنبال پول بیشتر از پرسپولیس است به مسئولان تیمش شفاف بگوید، شاید آنها قبول کردند و رقم بیشتری به او دادند، او بهتر است برای گرفتن رقم کلان از باشگاهش ترفند دیگری را به کار بگیرد.

بیانی در خصوص اعتراض هواداران در اولین تمرین به مدیریت استقلال اظهار کرد: استقلال در چند سال اخیر از مدیریت غلط و ضعیف لطمه‌های زیادی خورده، برخی مدیران وقتی به استقلال آمدند بیشتر دنبال منافع شخصی خودشان بودند تا موفقیت استقلال، این تیم میلیونها هوادار دارد که عملکرد مدیران را رصد می‌کنند، مدیری که خوب کار کند مورد حمایت هواداران قرار خواهد گرفت اما مدیری که عملکرد ضعیف دارد انتظار تشویق نداشته باشد، مدیر باید صادقانه کار کند و تمام تمرکزش برای حل مشکلات و موفقیت تیم باشد نه خودنمایی و منافع شخصی.

کارشناس فوتبال در خصوص اتفاقات ناگواری که در اولین تمرین رخ داد گفت: متاسفانه اتفاق خیلی بدی بود و باعث رنجش خاطر هواداران شد، حضور افراد غیر موجه و مضروب کردن چند هوادار تلخ و دردناک بود اما باید از نکونام تشکر کرد که از عزیزانی که آسیب دیده بودند عذرخواهی کرد و عجیب بود که مدیران استقلال خود را کنار کشیدند تا این نکونام باشد که حالا بجز مسایل فنی تیم باید دیگر اتفاقات راهم مدیریت کند.

وی در خصوص لیست ورودی و خروجی تیم گفت: هر مربی بر اساس تفکرات خودش بازیکن جذب می‌کند و این دلیل نمی‌شود اگر بازیکنی جدا می‌شود ضعیف بوده باشد، بازیکنانی که جدا می‌شوند فقط در تفکرات تاکتیکی سرمربی جایی ندارند و به طور حتم به هر تیمی بروند عملکرد موفقی خواهند داشت.

بیانی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا نکونام موفق خواهد شد یا خیر گفت: با تجربه بالایی که نکونام دارد حتماً موفق خواهد شد به شرط آنکه چند نکته را رعایت کند، تمرکزش بر روی تمرینات و عملکرد بازیکنان باشد، از حواشی دوری کند، زیاد مصاحبه نکند، انتقاد پذیر باشد و از انتقادها بهترین استفاده را ببرد و خود را از هواداران جدا نداند تا استقلال در پایان فصل جدید به قهرمانی دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.