معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن گفت: ۵۰ پزشک متخصص و عمومی که بدون هیچ گونه چشمداشتی خدمت صادقانه و بی‌منت خود در بیمارستان صحرایی شهر انابد به مردم منطقه مستقر هستند.

استقرار ۵۰ پزشک متخصص و عمومی در بیمارستان صحرایی شهر انابد

به گزارش قدس خراسان، مهدی عاشوری‌فر در بازدید از بیمارستان صحرایی شهدای سلامت که به اتفاق بخشدار انابد، جانشین فرماندهی سپاه بردسکن و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام شهر انابد حضور پیدا کرده بود از تعامل و همدلی مسئولان شهرستان و بخش انابد و مجموعه بسیج جامعه پزشکی استان و شبکه بهداشت درمان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بردسکن که از یک ماه قبل برنامه‌ریزی لازم را برای استقرار پزشکان متخصص و عمومی را در بیمارستان صحرایی در شهر انابد انجام داده بودند تقدیر کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن افزود: با توجه به محرومیت منطقه تصمیم گرفته شد بیمارستان صحرایی در مرکز شهر انابد برپا شود و تمامی بیماران نیازمند به صورت رایگان ویزیت شوند.

وی بیان کرد: با توجه به استقبال مردم می‌طلبد بسیج جامعه پزشکی استان در طول سال نسبت به برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم این شهرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

عاشوری‌فر همچنین از مجموعه شبکه  بهداشت و درمان و بیمارستان ولیعصر بردسکن در تامین پزشکان و تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان صحرایی نیز تقدیر کرد.

ارائه خدمات پزشکی ختنه به صورت رایگان در بیمارستان صحرایی در شهر انابد

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان بردسکن گفت: با توجه به استقرار بیمارستان صحرایی در مجتمع آموزشی امام رضا علیه السلام شهر انابد خانواده‌هایی که موفق نشدند فرزندان خود را ختنه کنند می‌توانند از خدمات پزشکی این بیمارستان به صورت رایگان استفاده کنند.

سرهنگ علی پورمحمد عنوان کرد: بیمارستان صحرایی از امروز ۱۱ مردادماه  به مدت سه روز شیفت صبح و بعد از ظهر فعال و با استقرار ۵۰ پزشک متخصص  و عمومی در بیش از ۲۰ رشته پزشکی آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند و خانواده‌هایی که فرزندان آنها نیز ختنه نشده‌اند بدون گرفتن فرم ارجاع می‌توانند به قسمت پذیرش مراجعه و از خدمات پزشکی ختنه با حضور پزشکان متخصص رایگان استفاده کنند.

وی ضمن تقدیر تشکر از بسیج جامعه پزشکی استان، دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه شبکه بهداشت درمان شهرستان بردسکن در بحث استقرار پزشکان و تجهیزات مورد نیاز و دیگر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای برپایی این بیمارستان صحرایی افزود: خوشبختانه در سایه وفاق و همدلی مجموعه مدیریتی شهرستان همه برای ارائه خدمات به مردم پای کار و  با برنامه‌ریزی انجام شده با توجه به اینکه خانه‌های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت دراین ایام تعطیل هستند، یک پزشک عمومی در مجاورت بیمارستان صحرایی استقرار و بیماران می‌توانند بدون مراجعه به خانه‌های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت فرم ارجاع خود را برای پزشک مورد نظر بگیرند.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.