۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 902921

جواد نکونام دوباره دیروز یک مصاحبه انتقادی ازروند یارگیری در استقلال انجام داد و به طور حتم یکی از مخاطبانش، علی خطیر مدیر جوان و جدید این باشگاه است.

علت دلخوری سنگین نکونام از خطیر!

به گزارش قدس آنلاین، علی خطیر درابتدای حضور در راس کادر مدیریتی تیم استقلال ضمن تعریف از جواد نکونام گفت: این مربی ژن قهرمانی دارد اما اگر دراین فصل از بازی ها به عنوان چهاردهمی هم دست پیدا کند از او حمایت خواهد کرد!

این توصیف مدیرعامل به مذاق جواد نکونام خوش نیامده است. به زعم او قابل پذیرش نیست مربی ای که ژن قهرمانی دارد به دنبال چهاردهمی درلیگ برتر باشد. از سویی این پرسش برای جواد نکونام مطرح است که اگر او به دنبال قهرمانی در لیگ برتر نباشد، آیا تماشاگران استقلال راضی به ادامه حضورش در تیم آبی می شوند؟

از زمانی که علی خطیر روی کار آمده نتوانسته هیچ یک از بازیکنان مدنظر خارجی جواد نکونام را جذب کند و این در حالی است که چند روز دیگر استقلال برای بازی با صنعت نفت باید راهی آبادان شود. قرار بود استقلال دست کم دو بازیکن در پست های مهاجم نوک و وینگر به خدمت بگیرد اما از هیچ یک از این بازیکنان خبری نیست والبته بیشتر بازیکنان مد نظر خارجی جواد نکونام همانند داخلی ها این قدر باشگاه استقلال تعلل می کند که راهی تیم های دیگر می شوند.

به نظر می رسد علی خطیر به واقع در حال برنامه ریزی برای عنوان چهاردهمی درلیگ برتر است! او به بهانه مشکلات مالی تاکنون بازیکن خارجی به جز «منتظر محمد» برای استقلال خریداری نکرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.