باشگاه پرسپولیس برای آینده دو مدافع تیمش تصمیم عجیبی اتخاذ کرده است

پرسپولیس قرارداد نعمتی و فرجی را تمدید نمی‌کند؟

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای اخیر فرشاد فرجی و علی نعمتی دو مدافع تیم پرسپولیس برای تمدید قرارداد به این باشگاه به دیدار مدیرعامل پرسپولیس رفتند. آنها علاوه بر تمدید قرارداد، خواهان افزایش رقم قرارداد خود در فصل جاری هم بودند چرا که به زعم آنها مبلغ قرارداد این دو بازیکن پائین است.

با وجود مذاکراتی که در این رابطه بین نعمتی و فرجی با رضا درویش صورت گرفت، اما این دو بازیکن در حالی لیگ برتر را شب گذشته آغاز کردند که نه قرارداد آنها تمدید شد و نه اینکه رقم قراردادشان افزایش پیدا کرد.

نعمتی شب گذشته زننده تک گل سه امتیازی پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر بود و با عملکرد خود باعث شد تا این تیم کمبود در خط حمله را احساس نکند.

در این باره مطلع شدیم باشگاه پرسپولیس به این دو بازیکن پیشنهاد داده قرارداد آنها را تمدید نخواهد کرد اما 20 درصد به مبلغ قرارداد این فصل فرجی و نعمتی اضافه می‌کند!

این تصمیم از آنجایی عجیب است که این دو بازیکن قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد و مشخص نیست که مسؤولان پرسپولیس چرا از همین ابتدای لیگ راضی به تمدید قرارداد فرجی و نعمتی نیستند؛ این در حالی است که هر دو بازیکن آمادگی خود را برای تمدید قرارداد اعلام کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.