۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
کد خبر: 904784

فرش‌آرای مشهد پیش از بازی در برابر نماینده اراک در هفته سوم لیگ برتر، اردوی خود را در قم آغاز کرد.

برگزاری اردوی فرش‌آرای مشهد در قم

به گزارش قدس خراسان، فرش‌آرا طبق قرعه‌کشی انجام‌شده باید در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ در اراک به مصاف آلومینیوم برود. این تیم که در هفته دوم رقابت‌ها موفق شد با ۳ گل از پس فولاد زرند ایرانیان برآید، پس از این بازی به قم رفته تا چند روزی در این شهر اردو بزند و سپس برای بازی با ایرالکو به اراک برود.

آلومینیوم اراک که تازه امسال لیگ برتری شده، در هفته نخست مقابل فولاد زرند با ۱ گل به برتری رسید، اما در هفته دوم رقابت‌ها با ۵ گل مقابل گیتی‌پسند اصفهان تن به شکستی سنگین داد تا در پایان هفته دوم، با ۳ امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرد. شاگردان محسن حسن‌زاده نیز با ۴ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند.

برای این بازی ۳ بازیکن افغانستانی فرش‌آرا که با این تیم به تورنمنت تایلند رفته‌بودند، پس از نزدیک به یک ماه دوری از تیم به ایران بازمی‌گردند و در صورت صلاحدید حسن‌زاده آماده حضور در میدان خواهندبود.

حمید حسینی، دیگر بازیکن افغانستانی تیم فرش‌آرا نیز به‌علت مصدومیت همراه با تیم‌ملی کشورش به تایلند نرفت و در تمرینات فرش‌آرا حاضر است. شنیده می‌شود این بازیکن هم در اختیار کادرفنی قرار خواهدداشت و برای مسابقه با آلومینیوم به شرایط بازی برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.