حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از هیئات و گروه‌های مردمی خواست برای ارائه خدمات به جاماندگان و عزاداران مراسم اربعین حسینی در سامانه موکب ثبت نام کنند.

فراخوان ثبت نام موکب‌های مردمی جهت ارائه خدمات به جاماندگان حسینی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از فراخوان ثبت نام موکب‌های مردمی جهت ارائه خدمات به جاماندگان حسینی خبرداد و اظهار داشت: مراسم «لشکر حسین (ع)»، آئین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر تهران چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه پس از نماز صبح با قرائت زیارت شریف اربعین از میدان آئینی امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آغاز می‌شود. طول مسیر اصلی ۱۴ کیلومتر از میدان امام حسین (ع) تا حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) تعیین شده است که البته مشتاقان بسیاری از مسیرهای فرعی نیز به آن می‌پیوندند.

وی ادامه داد: در مسیر این پیاده‌روی موکب‌هایی جهت پذیرایی از زائران سازمان‌دهی خواهد شد که این خدمات توسط گروه‌های جهادی و نهادهای مردمی صورت می‌گیرد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جایگاه پشتیبانی و تقویت موکب‌های مردمی فعالیت می‌کند.

خونویی اضافه کرد: مانند سنوات گذشته برای ساماندهی بهتر خدمات هیئات مردمی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم جاماندگان اربعین حسینی، سامانه mookeb.farhangsara.ir در دسترس موکب‌داران خواهد بود و علاقمندان می‌توانند جهت رزرو موکب تا یکم شهریور ماه به این سامانه مراجعه کنند و یا با ارسال عدد ۱ به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷ و دریافت لینک مربوطه، مدارک مورد نیاز را ارسال و در سامانه ثبت نام کنند. پس از بررسی و شناسایی ظرفیت‌های مورد نیاز، به گروه‌های منتخب از طریق فرهنگسراهای منطقه مربوطه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.