منابع فلسطینی در گزارش‌هایی با اشاره به آزمایشات اخیر پهپادی در آسمان غزه، به اذعان صهیونیست‌ها به ناتوانی ارتش این رژیم در سرنگونی آنها اشاره کرده است.

ناکامی رژیم صهیونیستی در تقابل با پهپادهای مقاومت سوژه رسانه‌های عبری شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، در پی عملیات‌های آزمایشی پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه، موضوع ناکامی سامانه گنبد آهنین در هدف قرار دادن این پرنده‌ها، به سوژه روز رسانه‌های عبری تبدیل شده است.

شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: سامانه گنبد آهنین در مقابله با یک فروند پهپاد متعلق به مقاومت فلسطین در آسمان غزه، ناکام مانده است.

بنابراین گزارش، با وجود شلیک چند فروند موشک از سوی سامانه گنبد آهنین این پهپاد به عملیات خود در حریم هوایی نوار غزه ادامه داده و مورد اصابت موشک‌ها قرار نگرفته است.

براین اساس، در پی این رخداد ارتش رژیم صهیونیستی تحقیقاتی را درباره دلایل شکست سامانه گنبد آهنین در مقابله به پهپادهای مقاومت، آغاز کرده است. این در حالی است که در روزهای اخیر مقاومت فلسطین در غزه طی چند عملیات آزمایشی، چندین فروند پهپاد را در آسمان باریکه غزه به پرواز درآورده است که برخی از آنها در نقاط مرزی با اراضی اشغالی نیز دیده شده‌اند.

در جریان جنگ ۵۱ روزه در سال ۲۰۱۴ مقاومت فلسطین برای نخستین بار از دستیابی به پهپادهای ابابیل در سه مدل شناسایی، تهاجمی و انتحاری خبر داد. بعدها مقاومت فلسطین در جریان نبرد شمشیر قدس (سیف القدس) از سری پهپادهای جدید خود از نوع شهاب و جنین نیز رونمایی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.