رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی یا سایر مبادی بازار کار، اقدام به ایجاد ظرفیت ۶ هزار و ۵۱۸ نفر مجموعاً در ۱۶۳ کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و ۱۱۹ کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته کرده‌ایم.

پذیرش ۶ هزار و ۵۱۸ نفر با تضمین اشتغال در دانشگاه جامع علمی کاربردی

حسین بلندی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۵ شهریورماه خبر داد.

وی گفت: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی برای پذیرش مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز از ۷ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۳ شهریورماه ادامه پیدا می‌کند.

بلندی در ادامه اظهار داشت: در پذیرش پیش‌رو باتوجه به سیاست‌های کلی اشتغال، به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی یا سایر مبادی بازار کار، اقدام به ایجاد ظرفیت ۶ هزار و ۵۱۸ نفر مجموعاً در ۱۶۳ کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و ۱۱۹ کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته کرده است. 

وی در پایان گفت: ایجاد تحول در آموزش‌های شغلی و اجرای درست آن در کشور، نیازمند تغییر نگاه به آموزش به گونه‌ای است که متضمن اشتغال پایدار دانشجویان و دانش آموختگان باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.