مسئول درمانگاه هلال احمر در کاظمین از همکاری حشدالشعبی با هلال احمر در خدمت‌رسانی به زائران خبر داد.

همکاری حشدالشعبی با هلال احمر در خدمت‌رسانی به زائران

به گزارش قدس آنلاین، طی سال‌های گذشته و نبرد عراق با داعش، همراهی و مودت و همکاری بسیج مردمی عراق و مدافعین حرم ایران خیره کننده و عامل نزدیکی مردم ایران و عراق بوده است.

لطیفی مسئول درمانگاه هلال احمر کاظمین با اشاره برکات همدلی با حشدالشعبی گفت: به صورت کاملاً اتفاقی مشاهده کردیم سه زائر ایرانی بدون اطلاع‌رسانی به تیم ما و هلال احمر ایران توسط آمبولانس‌های عراقی به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی افزود: این سه هموطن شرایط خوبی نداشتند و یکی از آنها به واسطه عدم مصرف داروهای دیابت خود به کما رفته بود، دیگری خانمی بود که دچار شکستگی لگن شده بود و به واسطه نبود ارتوپد در بیمارستان عراقی باید به بغداد یا ایران منتقل می‌شدند و نفر سوم هم به واسطه فشار خون و بیماری قلبی نیاز به مراقبت‌های ویژه داشت و در صورت عدم اقدام به موقع وضعیت دو بیمار دیگر نیز خطرناک می‌شد.

لطیفی در ادامه گفت: لذا به درخواست خود بیماران با همکاری بیمه و الحشدالشعبی اقدامات لازم جهت ترخیص و انتقال به ایران انجام شد.

وی بیان داشت: دوستان حشدالشعبی با ذوق، اشتیاق و علاقه به ما جهت ترخیص و خدمت‌رسانی به این بیماران کمک کردند و همچنین این هموطنان توسط آمبولانس‌های حشدالشعبی تحت مراقبت و به سرعت به مرز مهران منتقل شده و با حضور کادر درمانی استان ایلام در مرز مهران، بلافاصله هماهنگی صورت‌گرفته و در ایران بستری شدند.

مسئول درمانگاه هلال احمر در کاظمین گفت: همه این هماهنگی و مودت چیزی جز ولایت و مهر اهل بیت در دل عزیزان هلال احمر و حشدالشعبی نیست و این نقطه مشترک و همدلی ایجاد شده توسط شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس تا فرج امام زمان ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.