مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از اعزام ۵۴ هزار و ۷۸۵ نفر زائر از مقصد استان فارس از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر بین شهری به پایانه‌ مرزی شلمچه از ابتدای طرح اربعین تا به امروز خبر داد.

اعزام بیش از ۵۴ هزار زائر از استان فارس به مرز شلمچه

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا راستیار درباره اعزام زائران استان فارس به مرز شلمچه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به خبرنگاران گفت: طرح سراسری اربعین و اعزام زائران به مرزهای غربی کشور از ۲۷ مردادماه سال جاری آغاز شد که با توجه به استقبال خوب مردم تا پایان روز دهم شهریور ۵۴ هزار و ۷۸۵ نفر زائر از مبدا فارس به سمت مرز شلمچه اعزام شده اند.

وی افزود: زائرین اعزامی از این استان در قالب ۱۷۲۸ سفر به مرزها اعزام گردیده اند که از این تعداد ۲۶ هزار زایر در قالب ۹۱۲ سفر از شهر شیراز به مرز شلمچه اعزام شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به برپایی مستمر میز خدمت در شهرستان‌هایی که پایانه مسافربری در آن وجود دارد، ادامه داد: فروش بلیط های اربعینی به صورت اینترنتی انجام می شود اما افرادی که به شکل حضوری به پایانه‌ها مراجعه می‌کنند در صورتی که با مشکلاتی در خصوص نحوه بلیت ‌فروشی، نرخ کرایه و... مواجه شدند می‌توانند به دفاتر میز خدمت مراجعه و مسئله‌ خود را با کارشناسان مطرح کنند.

راستیار تصریح کرد: افرادی هم که به صورت غیرحضوری اقدام به تهیه بلیت کردند در صورت مواجهه با مشکل در حین سفر، می‌توانند مشکل خود را با سامانه شبانه‌روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند تا توسط کارشناسان راهنمایی شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پایان گفت : هم چنین تعدادی از همکاران راهداری فارس با استقرار در مرز شلمچه نسبت به برنامه ریزی بازگشت زایران اقدام می کنند و به صورت مستمر برای این مهم آماده خدمت رسانی هستند.

پایان پیام/ن

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.