اعضای تیم اول باشگاه بارسلونا به خاطر فتح سوپرجام پاداشی بسیار اندک دریافت کردند، در حالی که برای قهرمانی لالیگا هنوز هیچ پاداشی به حسابشان واریز نشده است.

پاداش مضحک بارسلونا برای فتح سوپرجام!

آاس امروز نوشت که باشگاه بارسلونا هنوز هیچ پاداشی به اعضای تیم اول خود برای فتح لالیگا پرداخت نکرده و فعلا نیز هیچ برنامه‌ای برای آن ندارد. وقتی ژاوی از مدیران باشگاه در این مورد سوال کرده، پاسخ شنیده که با بهتر شدن اوضاع اقتصادی، پاداشی ویژه برای قهرمانی لالیگا به بازیکنان و دیگر اعضای تیم اول تعلق خواهد گرفت.

نکته جالب اینکه بارسلونا برای فتح سوپرجام اسپانیا تنها 10 هزار یورو پاداش داده بود. مدیران بارسا در این مورد پاسخ داده اند که آن اولین جام دوران مربیگری ژاوی در باشگاه بود و به همین دلیل تصمیم گرفته شد پاداشی هرچند اندک پرداخت شود ولی در مورد لالیگا هیچ برنامه ای از قبل در بودجه پیش‌بینی نشده بود و باشگاه الزامی برای پرداخت آن نداشت.

ژاوی در حالی کار خود در بارسلونا را شروع کرد که شرایط تیم زیر نظر رونالد کومان اصلا خوب نبود و او در اولین فصل حضورش هدفی جز کسب سهمیه نداشت. بارسا با او از همه جام‌ها کنار رفت، ولی توانست در لالیگا نایب قهرمان شود و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. فصل قبل او بارسا را قهرمان لالیگا و سوپرجام کرد ولی در دیگر جام‌ها موفقیتی کسب نکرد.

فتح سوپرجام پس از دو بازی در عربستان محقق شد. بارسا ابتدا بتیس را در نیمه نهایی شکست داد و در فینال برابر رئال مادرید، دشمن دیرینه به برتری 3-1 رسید. اولین قهرمانی بارسا با ژاوی و به خصوص پیروزی بر رئال مهمترین دلیل تعلق گرفتن پاداش به بازیکنان بود اما در مورد لالیگا این اتفاق رخ نداد.

آاس نوشته است که بازیکنان در پرواز برگشت به اسپانیا و پس از چانه‌زنی بسیار با خوان لاپورتا او را راضی به پرداخت پاداش برای فتح سوپرجام کردند و در غیر این صورت خبری از همین پاداش هم نبود.

در قرارداد بازیکنان قید شده بود که اگر لالیگا و لیگ قهرمانان را باهم فتح کنند، قطعا پاداش دریافت خواهند کرد. عدم موفقیت در لیگ قهرمانان سبب شد بازیکنان برای دریافت پاداش قهرمانی لالیگا اصرار نکنند. باید دید امسال نیز همین وضعیت در بارسا حاکم خواهد بود یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.