۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 915924

خط حمله النصر با حضور رونالدو بسیار زهردار است.

 روز سخت دو ملی پوش پرسپولیس!

به گزارش قدس آنلاین، حساس ترین بازی دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و پرسپولیس ایران میزبان النصر عربستان خواهد بود. النصری که با کلی ستاره که سرآمد آن ها کریستیانو رونالدو است به تهران خواهد آمد و مقابل قهرمان ایران به میدان خواهد رفت. هرچند النصر ضعف هایی در خط دفاع و دروازه خود دارد ولی در خط حمله بسیار زهردار است و مدافعان و دروازه بان پرسپولیس روز بسیار سختی مقابل مهاجمان سرشناس این تیم خواهند داشت.

رونالدو که فعلا آقای گل لیگ عربستان است و سادیو مانه قطعا روز سختی را برای مدافعان پرسپولیس و به خصوص مرتضی پورعلی گنجی و محمد حسین کنعانی زادگان دو مدافع ملی پوش پرسپولیس رقم خواهند زد. وقتی به آمار النصر در هفته های اخیر نگاه می کنیم، می بینیم این تیم در شروع فصل جدید فوتبال عربستان نتایج خوبی نگرفت ولی در هفته های اخیر موفق شد همه رقبای خود را شکست دهد و اتفاقا بردهای پرگلی هم بدست آورده است.

خط حمله النصر در این فصل ۱۷ گل از ۱۸ گل این تیم را به ثمر رسانده که آماری بسیار خوب محسوب می شود. موضوعی که قطعا به یکی از دغدغه های فکری یحیی گل محمدی در این روزها تبدیل شده و او باید فکری برای مهار فوق ستاره های النصر در خط حمله بکند. مصدومیت بیرانوند و اینکه به احتمال زیاد او بازی مقابل النصر را از دست خواهد داد هم موضوعی است که نگرانی پرسپولیسی ها در تقابل با ستاره های هجومی حریف بیشتر می کند و در مجموع باید انتظار روز سختی را برای مدافعان و دروازه بان پرسپولیس در بازی روز شه شنبه داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.