۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر: 918449

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از شارژ سهمیه پاییزی نفت‌سفید خانوارهای فاقد گازطبیعی خبر داد.

نفت‌ سفید پاییزه شارژ شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سبحان رجب‌پور اظهار کرد: ۵۰۰ لیتر نفت‌سفید برای خانوار فاقد گاز طبیعی در نظر گرفته شد که در کارت بانکی معرفی شده مشتریان شارژ و تا ۳۰ آبان‌ماه اعتبار دارد.

وی اعتبار این دوره از توزیع سوخت نفت سفید را برای خانوارهای مناطق فاقد گاز طبیعی از تاریخ اول مهر لغایت ۳۰ آبان اعلام کرد و گفت: برای خانوار یک تا هفت‌نفره به بالا ۵۰۰ لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری افزود: برای خانوارهای سکونت فصلی ۵۰۰ لیتر نفت‌سفید در نظر گرفته شده که تا پایان امسال اعتبار دارد.

رجب‌پور با اشاره به اینکه عرضه نفت‌سفید به صورت الکترونیکی با شارژ سهمیه در کارت بانکی معرفی شده از سوی مشتریان انجام می شود، تاکید کرد: مصرف‌کنندگان نفت‌سفید فاقد گاز طبیعی با در دست داشتن کارت بانکی به فروشندگی‌های عرضه سوخت محل سکونت خود مراجعه و نسبت به دریافت مقدار سوخت تعیین شده اقدام کنند.

وی از شهروندان خواست تا شکایات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن های ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساری و شماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.