فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به برکت انقلاب اسلامی، امروز جبهه مقاومت روز به روز توانمندتر می‌شود و شهدا نقش مؤثری در توانمندی و اقتدار این جبهه داشتند.

جبهه مقاومت روز به روز توانمندتر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری - فرمانده نیروی زمینی ارتش در یادواره شهید آبشناسان و شهدای این نیرو که عصر امروز (سه‌شنبه) در تالار اندیشه تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است تا سر تعظیم به شهدا فرود آوریم و از خانواده‌ای شهدا قدردانی کنیم.
امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه شهدا بی‌نظیر، بی‌بدیل و ولایتمدار بودند، یادآور شد: شهدا هیچ زمانی ولی فقیه را تنها نگذاشتند؛ امروز ما نیز همچون شهدا مولای خود رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را تنها نمی‌گذاریم تا شرمنده شهدا نباشیم.
وی در ادامه به مجاهدت‌های شهید آبشناسان در جنگ تحمیلی اشاره و بیان کرد: یادآوری نام شهیدان خدمت بزرگی به جامعه اسلامی است. شهید آبشناسان شخصیت بی‌نظیری بود که صدام ملعون برای سر این شهید عزیز جایزه بزرگی تعیین کرده بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در ایران اسلامی شخصیت‌های زیادی همچون شهید آبشناسان داریم، اظهار داشت: شهدا الگوی بسیار خوبی برای همه ما در طول زندگی هستند که راه رستگاری را به ما نشان می‌دهند.
وی با بیان اینکه امروز در آسمان ارتش ۴۸ هزار ستاره وجود دارد که مسیر را به ما نشان می‌دهند، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بصیرت امامین انقلاب امروز افتخار می‌کنیم که هشت سال با دشمن بعثی جنگیدیم، اما یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم؛ این انقلاب در اقصی ‌نقاط عالم قدرت‌افکنی کرده است.
امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه جبهه مقاومت آبروی جدید انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، امروز جبهه مقاومت روز به روز توانمندتر می‌شود. امروز فلسطین، لبنان، یمن، سوریه و عراق عرصه‌های اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند و شهدا نقش مؤثری در توانمندی و اقتدار جبهه مقاومت داشتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.