مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استاندار خراسان جنوبی گفت: ۴۳ سهمیه جدید در رشته‌های مختلف مهندسی راه و ساختمان، حسابداری و کارشناس حقوقی برای شهرداری استان جذب شد.

اعلام سهمیه جدید استخدامی شهرداری‌های خراسان‌جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا صفر، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آخرین استخدامی شهرداری‌های استان سال ۹۸ برگزار شد و چون تعدادی از نیروها بازنشسته شده‌اند تقویت منابع انسانی شهرداری‌ها ضروری است.

وی ادامه داد: ۴۳ سهمیه جدید در رشته‌های مختلف مهندسی راه و ساختمان، حسابداری و کارشناس حقوقی برای استان جذب شده است که آزمون متمرکز آن همزمان با چهار استان دیگر از سوی جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

به گفته وی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی تلاش براین است که قبل از پایان سال افراد گزینش شده وارد بدنه شهرداری‌ها شوند.

همچنین  ۱۰ نفر از این استخدامی سهمیه شهرداری بیرجند است.

صفری یادآور شد: اکنون۶۲۲ پست در شهرداری‌های استان بلاتصدی است که در صورت ارائه درخواست امکان جذب نیرو وجود دارد.

وی بیان کرد: سال گذشته ۱۸ مورد تبدیل وضعیت ایثارگران را داشتیم که از استخدامی متعدد تبدیل به کارمند یا کارگر رسمی شدند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی یکی از رویکردهای اصلی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری را شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: سال گذشته ۳۵ فرصت سرمایه‌گذاری برای شهرهای استان شناسایی شد که امسال به ۸۹ مورد رسیده است.

صفری عنوان کرد: کمک‌های دولتی به شهرداری‌های استان امسال ۲هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال بوده که ۱۶ درصد کل بودجه شهرداری ها را شامل می‌شود.

همچنین از محل قوانین رسیدگی به تخلفات رانندگی نیز سه میلیارد تومان به شهرداری‌ها امسال اختصاص یافت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی به تحویل هشت دستگاه کامیون برای شهرداری‌های کوچک استان از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: هفت دستگاه اتوبوس درون شهری هم امسال به شهرداری بیرجند تحویل شد.

صفری اظهار کرد: ۲۷ دستگاه ون برای کل شهرداری‌های استان در مرحله پیگیری است که قول اولیه آن گرفته شده و منجر به تقویت ناوگان حمل و نقل درون شهری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.