مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از ضبط ۸۰ دستگاه ماینر(استخراج ارزهای دیجیتال) قاچاق و جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچیان خبر داد.

۸۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرری کشف شد

به گزارش قدس آنلاین،  حمید القاصی مهر روز شنبه در این باره گفت: پرونده ۸۰ دستگاه ماینر قاچاق در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مستندات موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهمان را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال جریمه معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

القاصی مهر اظهار داشت: با گزارش ماموران نیروی انتظامی در خصوص کشف ماینرهای قاچاق از یک انبار در شهرک صنعتی شمس آباد، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در گزارش دیگری همچنین از ضبط سوخت کشف شده و محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی خبر داد و گفت: پرونده قاچاق سه هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد.
وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

القاصی مهر یادآور شد: با گزارش ماموران انتظامی در خصوص کشف سوخت قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

اداره کل تعزیرات شهرستان‌های استان تهران وظیفه رسیدگی به پرونده‌های تخلف در تمام استان به جز محدوده پایتخت را دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.