وزیر کشور گفت: اعلام شماره حساب بانکی از سوی داوطلبان حضور در مجلس شورای اسلامی برای مشخص شدن ابعاد فعالیت اقتصادی آنان که در این دوره به اجرا درآمد به سلامت انتخابات، کمک فراوانی خواهد کرد.

وزیر کشور: اعلام شماره حساب داوطلبان مجلس در سلامت انتخابات موثر است

به گزارش قدس آنلاین،  احمد وحیدی روز پنجشنبه در بدو ورود به گلستان به خبرنگاران اعلام حساب بانکی برای فعالیت اقتصادی انتخابات از سوی داوطلبان را گامی موثر برای شفاف سازی انتخاباتی دانست.

ستاد انتخابات کشور در نهمین اطلاعیه‌ خود تاکید کرد: اعلام شماره حساب داوطلبان برای هزینه های انتخاباتی در راستای اجرای قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های انتخاباتی ضروری است.

وحیدی همچنین با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز ‌تا سوم آبان ماه گفت: شرکت ۳۸ هزار و ۷۸۸ نفر در پیش ثبت نام اولیه، نشان‌دهنده در پیش داشتن انتخاباتی با مشارکت زیاد و پرشور است.

بازدید و افتتاح متمرکز فاز اول طرح‌های لایروبی قرارگاه شهید لولایی و لایروبی خلیج گرگان، دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، افتتاح طرح‌های مزرعه نمونه، بازدید از قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، بازدید از دبیرخانه ستاد انتخابات گلستان و برگزاری جلسه با مسئولان استان از جمله برنامه‌های وزیر کشور در سفر یک روزه به گلستان است.

استان گلستان یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف دارد که به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.