آستان مقدس حرم امام حسین(ع) آمادگی خود را برای انتقال و درمان مجانی مجروحان ناشی از تجاوز صهونیست ها به غزه در بیمارستان های کربلا اعلام کرد.

اعلام آمادگی آستان مقدس حرم امام حسین(ع) برای انتقال و درمان مجروحان غزه

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل آستان مقدس حرم مطهر امام حسین (ع) در بیانیه ای اعلام کرد: این آستان مقدس آمادگی دارد که با هماهنگی مقامات ذی صلاح در دولت عراق کار انتقال و درمان رایگان فلسطینی‌های مجروح ناشی از حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه در بیمارستان‌های خود در استان کربلا را انجام دهد.

این مدیریت اضافه کرد: آستان مقدس حرم امام حسین (ع) آمادگی دارد که با هماهنگی دولت عراق، هزینه های حمل و نقل، درمان و اقامت مجروحان ناشی از بمباران رژیم صهیونیستی در نوار غزه را برعهده بگیرد.

آستان مقدس حرم مطهر امام حسین(ع) افزود: این اقدام بشردوستانه در راستای توصیه های مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی «سید علی الحسینی سیستانی» دام ظله در مورد حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام شده است.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و در مقابل ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه از سوی بمب افکن های اسراییل که نشانه عجز صهیونیست ها است، تاکنون نزدیک به ۴ هزار و ۲۰۰ فلسطینی شهید شده اند، جنایتی که غرب نیز شریک آن در فلسطین است.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا، وزارت بهداشت غزه همچنین شمار مجروحان تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه را که با بمب های اهدایی غربی به ویژه آمریکایی در ۱۵ روز گذشته صورت گرفته را بیش از ۱۳ هزار نفر و تعداد مفقودین را نیز بیش از یک هزار نفر اعلام کرده که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری را با نام «طوفان الاقصی» از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه توسط بمب افکن های اسراییل، این رژیم درصدد است تا عملیات زمینی علیه عزه انجام دهد اما کشورهای اروپایی و آمریکا از این رژیم درخواست کرده اند تا عملیات زمینی در غزه را به تعویق اندازد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.