«پون پلارا» معاون وزیر امور حقوق اجتماعی اسپانیا در واکنش به قطع خطوط ارتباطی و اینترنت نوار غزه اظهار گفت:اسرائیل تمام ابزارهای ارتباطی نوار غزه را قطع کرده است، هدف روشن است، تلاش برای فرار از مجازات است و جنایت به‌شمار می آید.

وزیر اسپانیایی: قطع ارتباط غزه از سوی اسراییل غیر انسانی و جنایتی فجیع‌ است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، گوستاوو پترو رئیس‌جمهوری کلمبیا نیز به قطع برق و اینترنت غزه توسط اسرائیل واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

پترو در بیانیه‌ای گفت:اسرائیل برق و اینترنت غزه را برای شروع قتل عام قطع کرده است.

نیکولاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا نیز در واکنش به این اقدام صهیونیست‌ها گفت: باید کشتار دسته جمعی فلسطینی‌ها فورا پایان یابد.

وی افزود: فلسطین آزاد باد و جهانیان خواستار آتش‌بس فوری و بی‌قید و شرط در فلسطین هستند.

جنبش مردمی آزادیبخش فلسطین نیز در بیانیه‌ای در این ارتباط تأکید کرد: قطع ارتباط و اینترنت تلاش دشمن برای مسکوت گذاشتن صدای غزه و سرپوش نهادن بر جنایت‌ها و شکست‌هایش در فلسطین است.

نوار غزه ۵ ساعت کامل زیر حملات سنگین و جنون‌آمیز ارتش رژیم صهیونیستی قرار داشته است.

برخی منابع گزارش داده‌اند که اشغالگران اسرائیلی در شمال نوار غزه دست به قتل عام فلسطینیان زده‌اند.

شبکه آمریکایی «ABC News » به نقل از خبرنگاران مستقر خود در غزه اعلام کرد: وضع بسیار سخت و خطرناکی را تجربه می‌کنیم. در معرض بمباران بسیار سنگین هوایی و حملات خمپاره‌ای قرار داریم.

این خبرنگاران گزارش دادند: مردم به هر اندازه بتوانند کشته‌ها و مجروحان خود را منتقل می‌کنند، اما آمبولانس‌ها قادر به خروج از مکان خود نیستند.

در همین راستا، وائل الدحداح خبرنگار شبکه الجزیره مستقر در غزه ساعاتی پیش در گزارش زنده از این شهر اعلام کرد که این باریکه زیر آتش سنگین حمله رژیم صهیونیستی قرار دارد و همزمان نیز صدای انفجارهای مهیب در این شهر به گوش می‌رسد.

در این تصاویر شهر خاموش غزه به تصویر کشیده شده است که با حملات سهمگین و سنگین صهیونیست‌ها به شدت روشن می‌شود و مخاطب در زمان مشاهده این تصاویر گمان می‌کند که غزه روز است.

رسانه ها گزارش می‌دهند که اینترنت و برق به صورت کامل قطع شده است و همزمان حملات دیوانه‌وار صهیونیست‌ها علیه این باریکه ساعت‌هاست که ادامه دارد و قطع نشده است.

خبرنگار شبکه دیگری گزارش میدهد که هیچ کس به درستی نمی‌داند که چه تعداد در این حملات شهید و زخمی شده‌اند.

خبرنگاران از تخریب کامل مناطق واقع در شمال غرب نوار غزه خبر دادند و می گویند که خط ساحلی غزه و خانههای زیادی تخریب شده است.

براساس این گزارش، مناطق شرق بیت حانون و غرب منطقه "الشیماء" در کوی الزیتون نیز به صورت کامل ویران شده است.

خبرنگاران می گویند که واقعا نمی‌دانیم که ارتش رژیم صهیونیستی به صورت دیوانه‌وار درحال بمباران غزه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.