مجمع عمومی باشگاه استقلال برای دومین بار پیاپی به تعویق افتاد اما صرف‌نظر از زمان برگزاری این مجمع، به جز ترمیم و تکمیل هیئت مدیره این باشگاه با اضافه‌شدن یک عضو سیاسی-اقتصادی، تغییری در محفل مدیریتی آبی‌ها رخ نخواهد داد.

خطیر می‌ماند؛ هیئت مدیره استقلال با عضو سیاسی-اقتصادی سرشناس تکمیل می‌شود

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا مجمع عمومی باشگاه استقلال برای انتخاب اعضای جدید و ترمیم هیئت مدیره قرار بود ۳۰ مهر ماه برگزار شود اما با توجه به تصمیم وزارت ورزش این مجمع به تعویق و برگزاری آن به امروز (۱۳ آبان) موکول شد.

انتظار می‌رفت اعضای مجمع باشگاه استقلال در مجمع امروز، پیرامون انتخاب اعضا و ترمیم هیئت مدیره به بحث و تبادل نظر بپردازند که البته باردیگر به تعویق افتاد.

درباره این که چرا نشست اعضای مجمع باشگاه استقلال برای دومین بار پیاپی لغو شد، گمانه‌زنی‌های زیادی مطرح شده اما اصل ماجرا این است که هنوز جمع‌بندی نهایی برای حضور فرد و یا افراد جدید در هیئت مدیره باشگاه استقلال صورت نگرفته است.

پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایرنا حکایت از این دارد که هیچ تغییری در هیئت مدیره باشگاه استقلال صورت نخواهد گرفت.

شنیده می‌شود فرد مورد نظر جهت تکمیل هیئت مدیره باشگاه استقلال که مورد تایید وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی است، جهت پیوستن به هیئت مدیره این باشگاه جهت بررسی و جمع‌بندی پیشنهاد، درخواست مهلت کرده بود و این اتفاق باعث شد تا مجمع امروز باشگاه استقلال به تعویق بیفتد.

گزینه مورد نظر یکی از مدیران مطرح و شناخته شده سیاسی-اقتصادی است که پیش از این در نهادهای مختلف، مسئولیت‌های مهمی داشته است.

با این تفاصیل، به طور حتم هیچ تغییری در اولویت وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی نیست و به جز تکمیل هیئت مدیره باشگاه استقلال اتفاق دیگری نخواهد افتاد.

همچنین علی خطیر، مدیرعامل استقلال که در هفته‌های اخیر و پس از پایان کدورت با جواد نکونام، سرمربی این تیم، در حوزه جذب حامی مالی، پرداخت مطالبات اعضای کادر فنی، کاهش سقف قرارداد و به اقدام مثبت در راستای چند پروژه ورزشی اقتصادی موفق عمل کرده است، حمایت مدیران بالادستی را در کنار خود خواهد داشت و در راس باشگاه پایتخت‌نشین به کار خود ادامه خواهد داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.