رئیس اداره آب و فاضلاب سرولایت گفت: با آغاز عملیات اجرای اصلاح و تعویض خط انتقال آب در زهان به عنوان دومین روستای پرجمعیت این منطقه، ظرفیت آب‌رسانی به این روستا نیز افزایش یافت.

ظرفیت آب‌رسانی به دومین روستای پرجمعیت سرولایت افزایش یافت

به گزارش قدس خراسان محمد رباطی از آغاز عملیات اجرایی اصلاح و تعویض خط انتقال آب روستای زهان از توابع بخش سرولایت شهرستان نیشابور خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه ظرفیت آب‌رسانی به دومین روستای پرجمعیت سرولایت افزایش یافت.

وی اظهار کرد: به دلیل بروز مشکلات قطعی و افت فشار در شبکه آب‌رسانی این روستا، عملیات اصلاح و تعویض خط انتقال آب شرب این روستا به طول ۳۰۰ متر آغاز شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب سرولایت ادامه داد: این عملیات با استفاده از لوله پلی‌اتیلن به قطر ۱۱۰ میلی‌متر و با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد ریال در حال انجام است.

وی تصریح کرد: طی سالیان گذشته به دلیل فرسودگی، ترکیدگی و افت فشار آب، عملیات ‌ترمیم و بازسازی خط لوله چندین روستا در دستور کار قرار گرفت.

رباطی گفت: روستای زهان به‌ عنوان دومین روستای پرجمعیت این منطقه و به دلیل موقعیت جغرافیایی و کوهستانی، مشکلات آب‌رسانی خاصی داشت که طی بازرسی‌های دقیق چندین انشعاب غیرمجاز توسط تعدادی سودجو کشف و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اتمام این عملیات علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب، ضریب پایداری و افزایش ظرفیت آب‌رسانی به این روستا محقق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.