فرماندار گناباد گفت: یک هزار قطعه زمین در این شهرستان طی امسال به طرح جوانی جمعیت اختصاص یافته است.

هزار قطعه زمین در گناباد به طرح جوانی جمعیت اختصاص یافت

به گزارش قدس خراسان، رضا نصیری اظهار کرد: با هدف تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری و در راستای طرح جوانی جمعیت، افرادی که تاریخ تولد فرزند سومشان بعد از تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ باشد و قبل این تاریخ برای شرکت در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده باشند قطعه زمینی به مساحت ۲۰۰ متر به آنان اهدا می‌شود و یک هزار قطعه زمین بدین منظور در گناباد اختصاص یافت.

فرماندار گناباد ادامه داد: از این میزان تاکنون ۲۷۸ قطعه زمین در ۲ مرحله بر اساس قرعه کشی به متقاضیان دارای شراط اهدا شد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این میزان در راستای نهضت ملی مسکن تاکنون، زمین مورد نیاز برای ۲ هزار و ۳۶۵ متقاضی در ۱۱ سایت نهضت ملی مسکن مناطق شهری این شهرستان شامل شهرهای گناباد، کاخک، بیدخت و روشناوند تاکنون تامین شده است.

نصیری تصریح کرد: از مجموع بالغ بر ۹ هزار و ۷۰۰ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن این شهرستان که شرایط نخست برخورداری از مزایای این طرح را دارند شرایط ۶ هزار نفر تاکنون تایید نهایی شد.

فرماندار گناباد با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، افزود: مهمترین راه توسعه و پیشرفت شهرستان گناباد توجه به بخش مسکن است و اگر مشکل مسکن مردم رفع شود علاوه بر آنکه بیش از ۱۰۰ شغل جانبی مرتبط با ساخت و ساز از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند شاهد توسعه و اشتغال و رونق اقتصادی هم خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.