معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن توپخانه خود را به سمت انتخابات نشانه گرفته است و می‌خواهد مردم را از حضور در پای صندوقهای رای ناامید کند.

دشمن توپخانه خود را به سمت انتخابات نشانه گرفته است

به گزارش قدس خراسان، سید هادی طباطبایی روز دوشنبه در همایش "جهاد تبیین" بسیج ادارات خراسان رضوی اظهار کرد: امتیاز جمهوری اسلامی برگزاری ۴۱ انتخابات با حضور مردم است.

 معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با بیان این که در انتخابات امکان تقلب وجود ندارد افزود: دنیا نتوانسته روی انتخابات ایران حرف بزند چون امکان تقلب نیست و دشمنان اگر تقلبی را به دست می آوردند روی آن کار می‌کردند.

وی گفت: حداقل ۱۸ و حداکثر ۲۱ نفر از نهادهای مختلف در پای هر صندوق حضور دارند. بازرس، اعضای اجرایی، نماینده فرماندار، نیروی انتظامی و شورای نگهبان از جمله افراد حاضر در پای صندوق هستند مثلا در خراسان رضوی ۸۰ هزار نفر همکار ما در برگزاری انتخابات هستند.

طباطبایی افزود: کدام نظام سیاسی قانون اساسی خود را به همه پرسی گذاشته است؟ اما انقلاب اسلامی این کار را کرد. انتخابات اسفندماه مهم است اما به معنی همه پرسی نیست. همه پرسی، همین حضور باشکوه مردم در راهپیمایی‌های مختلف است که هرسال چندین مرتبه انجام می‌شود.

 معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: طوفان الاقصی، ابهت اسراییل را شکست و این حملات به غزه و کشتار غیرنظامیان اوج عجز و ناتوانی صهیونیستها را نشان می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.