معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ضمن تاکید بر اجرای مُر قانون در فرآیند انتخابات، گفت: حتی شائبه تخلف نیز نباید وجود داشته باشد.

زمینه هیچ‌گونه شائبه‌ای نباید در انتخابات فراهم شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، سید هادی طباطبایی عصر سه‌شنبه در همایش آموزش مجریان انتخابات که در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در فرآیند پیش‌بینی شده انتخابات قطعاً تخلفی نمی‌شود، با این حال تاکید داریم در حوزه‌هایی که حساسیت‌های خاصی دارند حتی شائبه تخلف هم نباید وجود داشته باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات پرداخت و خطاب به مجریان انتخابات استان در جلسه گفت: انتخابات اسفندماه اولین آزمون دولت سیزدهم در حوزه سیاسی است و اولین آزمون من و شماست که ببینیم چقدر به قانون عمل می‌کنیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه همه مجریان انتخابات باید امانتدار رأی و حق مردم باشند، یادآور شد: تاکنون قریب به ۹۸۶ نفر در کل استان تأیید صلاحیت شده‌اند و حتی یک رأی این عزیزان نباید خدشه‌دار شود.

طباطبایی در خصوص چرایی اهمیت بالای انتخابات اسفندماه متذکر شد: دشمن توپخانه خود را به سمت ایران نشانه رفته است تا مردم را مأیوس کند و ما در مقابل آن‌ها باید نشان بدهیم که با صداقت، صحت و سلامت انتخاباتی نمونه، انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در اکثر سخنرانی‌های انتخاباتی خود عوامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را مطرح کردند که اگر ۳ محور اولیه شکل بگیرد، مشارکت هم محقق خواهد شد.

وی وظیفه اولیه وزارت کشور در انتخابات را امنیت دانست و گفت: آموزش را به عنوان مهم‌ترین محور سلامت انتخابات و تسلط مجریان بر قانون و اجرا بر اساس مُر قانون را همواره دنبال کرده‌ایم.

طباطبایی ادامه داد: تاکنون حداقل ۹ دوره آموزشی برای مجریان انتخابات استان برگزار شده است و عدم جانبداری یا مخالفت بسیار برای ما مهم بوده است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی ایران از سال ۵۷ تاکنون باعث تحولات عمده‌ای در ایران و جهان اسلام شده است که بر کسی پوشیده نیست.

وی در همین راستا افزود: دشمن به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای کم رنگ کردن و ناچیز جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است و این می‌طلبد با حضور و انجام جهاد تبیین برکات نظام را بیان کنیم.

طباطبایی ادامه داد: هزاران نفر در دوران دفاع مقدس و در طول انقلاب شهید داده‌ایم که آرمان‌ها حفظ شده و پیشرفت‌ها حاصل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.