مدیرکل صنعت،معدن و تجارت همدان گفت: شرکت‌های دانش بنیان همدان به صنعت پزشکی ورود کرده و در این زمینه موفق به محصولاتی از جمله ایمپلنت دندان شده اند.

ورود شرکت‌های دانش بنیان همدان به تولید محصولات پزشکی

به گزارش قدس آنلاین، احمد شانیان روز یکشنبه در جریان بازدید مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور از یکی از شرکت های دانش بنیان که به تولید ایمپلنت‌های دندانی و ملزومات دندانپزشکی imb در همدان افزود: بخش صنعت در همدان با سرعت خوبی در زمینه تولید محصولات دانش بنیان حرکت می کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه ۷۵ شرکت دانش بنیان و فناور در این استان فعالیت می کنند، اظهار کرد: کمک به تامین سرمایه و نقدینگی مورد نیاز این واحدها یک مساله مهم و ضروری است که با راه اندازی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته می تواند در پاسخگویی به این نیاز بسیار اثربخش و مفید باشد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اشاره به رشد چشمگیر ایران در بحث پزشکی اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان همدان به خوبی در بحث پزشکی ورود کرده‌اند و ایمپلنت دندان یکی از نیازهای اصلی کشور است که در این استان تولید می شود.

محسن نادری منش افزود: ما شاهد ورود ایمپلنت از کشورهای مختلف از جمله سوئیس، کره و چین هستیم که ورود همدان به ساخت ایمپلنت‌های دندان می‌تواند این واردات را کاهش دهد.

وی با اشاره به لزوم توسعه این بخش اظهار کرد: حمایت کامل خود را از بحث ملزومات پزشکی اعلام می‌کنیم و در این زمینه در بحث تأمین سرمایه از طریق تسهیلات از این شرکت حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته عنوان کرد: باید بتوانیم این محصولات را در صنعت پزشکی کشور با اعتمادسازی جابیاندازیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.