دبیر سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد گفت: ۳۰ آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین دوره جشنواره ابوذر در استان است.

۳۰ آذرماه، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر

 به گزارش قدس آنلاین، امیررضازاده‌فرخ دبیر سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر، با اشاره به تمدید نشدن این مهلت گفت: ویژه برنامه اختتامیه و تجلیل از برترین‌های سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر اواسط دی ماه برگزار می‌شود.

او حضور یکی از مسئولان ارشد کشور به عنوان میهمان ویژه مراسم را از جمله برنامه‌های تدوین شده برای مراسم اختتامیه این دوره جشنواره ابوذر در استان یزد دانست و افزود: به محض قطعی شدن زمان حضور میهمان ویژه، زمان قطعی ویژه برنامه اختتامیه اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد، «انتخابات»، «شعار سال»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت» و «مقابله با آسیب‌های اجتماعی» را محورهای این دوره جشنواره ابوذر عنوان کرد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین دوره جشنواره ابوذر در استان یزد ۳۰ آذرماه تعیین شده و به دلیل برنامه‌ریزی انجام شده تمدید نخواهد شد.

رضازاده «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه اقدام»، «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «مکتب شهید سلیمانی»، «امید و نشاط آفرینی» را از دیگر محورهای ملی این دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان و تصریح کرد: «خانواده، جامعه و فرزندآوری» و «سبک زندگی ایرانی- اسلامی» نیز باید به عنوان محور مدنظر قرار گرفته شود.

مسئول بسیج رسانه شهرستان یزد «آب»، «فرزندآوری» و «جمعیت» را محورهای استانی این دوره جشنواره ابوذر در استان یزد دانست و گفت: آثار در نظر گرفته شده باید در قالب گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موش گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست ارائه شود.

وی تأکید کرد: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به سایت yazd.basijrasaneh.ir مراجعه و یا با شماره‌های ۰۹۱۳۴۵۹۷۶۳۶، ۰۹۱۳۹۱۰۴۳۷۱ و ۰۹۱۳۹۶۷۳۱۶۲ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.