مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: طرح هوشمندسازی ۳۰ هزار کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب این استان نهایی و تفاهم‌نامه آن منعقد شده است.

طرح هوشمندسازی ۳۰ هزار کیلومتر شبکه آب خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس خراسان، حسین امامی اظهار کرد: سالانه ۳۳۰ میلیون مترمکعب آب شرب در شهرها و روستاهای استان خراسان رضوی مصرف می‌شود که با هوشمندسازی می‌توان مقدار زیادی از آن را ذخیره و شرایط تنش را به خوبی مدیریت کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی بیان کرد: گستردگی خراسان رضوی و پراکندگی تاسیسات، وجود هزار و ۴۰۰ حلقه چاه و ۵۰۰ ایستگاه پمپاژ مدیریت صنعت آب شرب در این استان را دشوار کرده است.

وی افزود: هوشمندسازی خط انتقال و شبکه توزیع در این استان با هدف مدیریت بهتر تاسیسات ضروری بوده که البته این اقدام نیازمند جذب ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

امامی با بیان اینکه نتیجه هوشمندسازی شبکه آب تسلط کامل بر شبکه‌ها خواهد بود، بیان کرد: در سفر هفته گذشته معاون علمی و فناوری رییس جمهور، تفاهم نامه هوشمندسازی ۳۰ هزار کیلومترخط انتقال و شبکه توزیع آب در استان نهایی و با شرکت دانش بنیان «بهپویان» منعقد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد که با حمایت معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بتوانیم شبکه آب استان خراسان رضوی را با هوشمندسازی، پایدار و خدمات شایسته به مردم ارایه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.