مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در سال جاری ۷ پزشک متخصص جدید به این شهرستان اختصاص یافت.

۷ پزشک متخصص جدید به حوزه سلامت بردسکن جذب شد

به گزارش قدس خراسان، حسین امامیان اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در سال جاری ۷ پزشک متخصص جدید به این شهرستان اختصاص یافت و در محل کلینیک تخصصی بیمارستان ولی عصر (عج) آماده ارائه خدمت و ویزیت بیماران هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن افزود: پزشکان متخصص در رشته‌های مغز و اعصاب، قلب، عفونی، اطفال، سونوگرافی، جراحی عمومی و بی هوشی به جمع پزشکان متخصص شهرستان  اضافه شده‌اند.

وی گفت: با جذب ۷ متخصص جدید تعداد متخصصین این شهرستان به ۲۱ نفر افزایش یافت.

امامیان به تعداد متخصصین و رشته‌های تخصصی اشاره کرد و گفت: هم اکنون سه متخصص داخلی، سه متخصص زنان و زایمان، سه متخصص اطفال، دو متخصص قلب، دو متخصص جراحی عمومی، دو متخصص سونوگرافی و رادیولوژی، دو متخصص بی هوشی، یک‌متخصص ارتوپدی، یک متخصص چشم پزشکی، یک متخصص پاتولوژی و یک‌متخصص مغز و اعصاب در شهرستان به ارائه  خدمات می‌پردازند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد جذب پزشکان جدید دیگر در شهرستان باشیم. 

وی همچنین از جذب سه پزشک عمومی برای اورژانس بیمارستان ولی عصر (عج) خبر داد و گفت: این تعداد پزشک نیز در بیمارستان مشغول به خدمت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.