نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تاریخ ایران عزیزمان، لحظات پرافتخار بی‌شماری را در خود ثبت کرده است و نهم دی ماه را می‌توان یکی از این برگهای زرین در صفحه پر افتخار ملت بصیر، فهیم و انقلابی ایران اسلامی دانست.

نهم دی از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب است

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، آیت الله سیداحمد علم الهدی روز شنبه در پیامی به مناسبت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: آنچه امروز بیش از هر مقطع زمانی تکلیف و وظیفه شرعی هر مرد و زن مسلمان به‌شمار می‌آید، رفع شبهات برای سرمایه‌های گران‌بهای این کشور پهناور یعنی دختران و پسران جوان و نوجوانی است که ذهن و جان پاکشان آماده و بستر نفوذ بسیاری از دسیسه‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان ماست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: مردمانی غیور که هربار فتنه‌های دشمنان قسم خورده‌ این کشور را نقش برآب کرده‌اند. دشمنان قسم خورده‌ای که نمی‌دانند این درخت سترگ در اعماق وجود تک تک مردان و زنان ما ریشه کرده است و این بادهای موسمی نمی تواند لرزشی در اراده آنان ایجاد کند.

وی در ادامه این پیام آورده است: مردم با حضور به هنگام خود در صحنه و تبلور حماسه پرشکوهی دیگر در نهم دی ماه حیله دشمن را نقش برآب کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.