گزارش‌های رسانه‌ای از حمله ارتش رژیم صهیونیستی طی بامداد و صبح امروز دوشنبه به بخش‌های مختلف کرانه باختری حکایت دارد.

حمله‌های پی‌درپی اشغالگران به منازل فلسطینی‌ها در کرانه باختری

به گزارش قدس آنلاین، عناصر پیاده نظام ارتش رژیم اشغالگر به منطقه حبله واقع در جنوب قلقیلیه یورش بردند.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که عناصر اشغالگر رژیم صهیونیستی به منطقه سلواد واقع در شمال شرق رام الله حمله کرده و به زور وارد منازل فلسطینی‌های ساکن این منطقه شدند.

این عناصر متجاوز به منطقه غربی شهر نابلس نیز یورش بردند. اشغالگران به اطراف مقر صلیب سرخ در شهر البیره واقع در کرانه باختری نیز حمله کردند.

رسانه‌های فلسطینی از وقوع درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و عناصر اشغالگر در اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی خبر دادند. اردوگاه الدهیشه واقع در بیت لحم نیز شاهد حمله این نظامیان صهیونیست بود.

گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی موفق شدند ۲ ایست بازرسی رژیم صهیونیستی در شمال و جنوب شهر قلقیلیه را گلوله باران کنند.

در بحبوحه تشدید تنش‌ها و حمله‌های رژیم صهیونیستی به کرانه باختری در پی جنگ کنونی در نوار غزه، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) روز گذشته سال ۲۰۲۳ را مرگبارترین سال برای کودکان در کرانه باختری خواند.

یونیسف در بیانیه‌ای «خشونت‌های جنگی در کرانه باختری در سال ۲۰۲۳ را همراه با افزایش ناگهانی توصیف کرد» و یادآور شد که در ۱۲ هفته اخیر ۸۳ کودک در این منطقه جان خود را از دست داده‌اند (به شهادت رسیده‌اند) که در مقایسه با طول سال ۲۰۲۲، افزایش بیش از دوبرابری را نشان می‌دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.