جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: خدمت مومنانه در عرصه های مختلف و رفع گرفتاری مردم نیازمند نه تنها طرحی ماهانه بلکه باید به صورت روزانه انجام و به صورت عرف در کشورمان جاری باشد.

نهضت خدمت مومنانه در تمام سال باید مستمر برگزار شود

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر افراسیابی صبح سه شنبه در مراسم نهضت خدمت مومنانه (توزیع جهیزیه)ویژه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی شهید عطایی که با حضور مسوولین سپاه و بسیج استان برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در شرایط سخت و گرفتاری ملت ایران بسیج را به خدمت مومنانه رهنمون کردند و این به رویه ای در کشور جاری است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه در سیره ائمه اطهار(ع) بارها شنیدیم که نیاز دیگران را بر نیاز خود ترجیح می دادند، بیان کرد: طرح نهضت مومنانه نیز در راستای کمک به مستضعفان و مناطق محروم برگرفته از رفتار و مرام اهل بیت(ع) است.

وی افزود: در مکتب ائمه‌(ع)، شهید سلیمانی، امام(ره) و امام خامنه ای آموختیم که ایثار و از خودگذشتگی داشته باشیم و سردار سلیمانی در مکتب اهل بیت (ع) و ولایت فقیه به چنین مقامی نائل شد.

افراسیابی با اشاره به اینکه نهضت طرح مومنانه باید به صورت عرف در کشورمان جاری شود، خاطر نشان کرد: خدمت به مناطق محروم در عرصه های مختلف و رفع گرفتاری مردم نیازمند نه تنها طرحی ماهانه بلکه باید به صورت روزانه انجام شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.