معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری بردسکن گفت: پیگیری‌های زیادی برای راه‌اندازی اداره‌هایی همچون راه‌وشهرسازی، آب منطقه‌ای و تعزیرات حکومتی شده و در این زمینه قول‌های زیادی از سوی مسئولان چه در استان چه خارج استان داده شده که امیدواریم به زودی مسائل حل و شاهد راه‌اندازی این اداره‌ها باشیم.

بردسکنی‌ها خسته از آمد و رفت

به گزارش قدس خراسان، این بخشی از صحبت‌های یکی از شهروندان بردسکنی است که از نبود برخی اداره‌ها در بردسکن گلایه‌مند است.

وی ادامه می‌دهد: بعد از این همه سال و مستقل شدن شهرستان بردسکن و جدا شدن از شهرستان کاشمر هنوز اداره‌هایی همچون راه‌وشهرسازی، آب منطقه‌ای و اداره تعزیرات حکومتی در بردسکن دایر نشده‌اند و مردم برای پیگیری امور اداری خود باید به کاشمر مراجعه کنند. آن‌ها معتقدند سروسامان بخشیدن به این موضوع  تلاش هر چه بیشتر مدیران شهرستان و استان را می‌طلبد.

شهروند دیگری در این باره می‌گوید: نزدیک به ۳۰ سال است بردسکن از بخش به شهرستان تغییر یافته، پیش از اینکه شهرستان شود به عنوان یک بخش زیرمجموعه شهرستان کاشمر بود و همه امور اداری مردم از کاشمر پیگیری می‌شد، اما با شهرستان شدن، کمترین انتظار مردم این است با استقرار تمامی اداره‌ها مطالبات و پیگیری‌های اداری خود را در همین مرکز شهرستان انجام دهند. اهالی بردسکن سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند باید برای کوچک‌ترین کاری که می‌شود در همان شهر خودشان انجام شود، راهی کاشمر و در آنجا پیگیر کارشان شوند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان بردسکن در واکنش به پیگیری مردم برای راه‌اندازی اداره‌هایی که در این شهرستان تاکنون فعال نشده‌اند، گفت: بنا به درخواست‌ها و مطالباتی که مردم در این زمینه داشته‌اند از طرق گوناگون پیگیری‌های زیادی برای راه‌اندازی اداره‌هایی همچون راه‌وشهرسازی، آب منطقه‌ای و تعزیرات حکومتی شده و در این زمینه قول‌های زیادی از سوی مسئولان چه در استان چه خارج استان داده شده است که امیدواریم به زودی مسائل حل شود و شاهد راه‌اندازی این اداره‌ها در شهرستان بردسکن باشیم.

مهدی عاشوری‌فر بیان کرد: با وجود چاه‌های کشاورزی زیاد در منطقه ما، کشاورزان سر و کار زیادی با اداره آب منطقه‌ای دارند.  همچنین در مورد موضوعات مرتبط با راه‌وشهرسازی و مجوزهایی که باید از آن‌ها دریافت کنند تقاضا در این موارد زیاد است و وسعت شهرستان نیز بر مشکلات مردم افزوده است.

خبرنگار: هاشم رسائی فر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.