فرماندار مشهد گفت: ۵ بهمن ماه مصادف با میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) قرعه کشی پروژه دو هزار واحدی سیدی در شهر مشهد انجام می‌پذیرد تا مردم این شهر نیز از اقدام ارزشمند نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

قرعه‌کشی پروژه ۲ هزار واحدی سیدی مشهد همزمان با میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع)

محسن داوری در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: امروز چهارمین جلسه شورای مسکن شهرستان مشهد برگزار شد، این شورا هر ۱۵ روز یکبار با مدیران مسئول برگزار می شود.

فرماندار شهرستان مشهد افزود: در جلسه امروز مقرر شد برای ایجاد یک ادبیات واحد و نقشه راه جهت واگذاری زمین به یک متقاضی برنامه ریزی انجام دهیم. 

وی گفت: طی این مدت روستاهای شترک، کشف و شهر ملک آباد واگذاری انجام دادیم، برای واگذاری زمین نیز مقرر شد متقاضی در لیست فرم "ج" یا قرمز نبوده، خانه بهداشت همان نقطه مورد تقاضا، وی را تایید نماید. 

داوری ادامه داد: برای دریافت زمین باید از مدرسه ای که چه خود متقاضی یا فرزند وی از آن محل تحصیل کرده استعلام گرفته شود و در نهایت دهیاران، شوراها و بخشداری سکونت وی را تایید کنند.

فرماندار مشهد گفت: با این سیاست انحراف و خطا در واگذاری به حداقل ممکن می رسد، همچنین مقرر شد در ۵ بهمن ماه که مصادف با میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) قرعه کشی پروژه دو هزار واحدی سیدی در شهر مشهد انجام پذیرد تا مردم این شهر نیز از اقدام ارزشمند نهضت ملی مسکن استفاده نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.