فرمانده انتظامی ملایر از کشف سه تُن سنگ سیلیس قاچاق توسط ماموران فرماندهی انتظامی بخش زند این شهرستان خبر داد و گفت: این محموله بار به صورت غیرمجاز از اراضی منابع طبیعی ملایر جمع‌آوری شده بود.

کشف سه تُن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ "احمد ساکی" روز شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی بخش "زند" حین گشت‌زنی در شهر زنگنه به یک دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ مشکوک و جهت بررسی‌های بیشتر خودرو مذکور را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد که بار خودرو از نوع سنگ سیلیس به وزن سه تُن است که توسط راننده و سرنشین به صورت غیرمجاز از اراضی منابع طبیعی جمع‌آوری شده و در این ارتباط خودرو توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه منابع طبیعی و محیط زیست سرمایه ملی کشور هستند و صیانت از این سرمایه‌ها، وظیفه همگانی است، بیان کرد: بی‌توجهی به محیط زیست جبران‌ناپذیر است و همه ما نسبت به منابع ملی، طبیعی و محیط زیستی کشور تعهد داریم و باید آن را به عنوان یک سرمایه ملی به دست آیندگان برسانیم.

کشف هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ملایر

سرهنگ ساکی همچنین از کشف هزار کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه خودرو نیسان توسط ماموران فرماندهی انتظامی بخش زند خبر داد و گفت: ماموران فرماندهی انتظامی بخش زند حین گشت زنی در حوزه استحفاظی و در راستای مقابله به پدیده قاچاق، به یک دستگاه خودرو نیسان حامل بار چوب مشکوک شده و جهت بررسی‌های بیشتر آن را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد خودرو حامل یک تُن چوب جنگلی غیرمجاز است که به همین منظور خودرو توقیف و راننده به همراه ۲ نفر سرنشین جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری چهار نفر سارق و کشف اموال سرقتی در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه از دستگیری یک سارق تلفن همراه، ۲ نفر سارق قطعات خودرو و یک نفر خریدار اموال سرقتی در اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ساکی بیان کرد: طرح امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در محلات آلوده و جرم‌خیز و برخورد با مجرمان و به ویژه سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان به مرحله اجراء درآمد.

وی یادآور شد: در اجرای این طرح ماموران پس از انجام تحقیقات و پیگیری‌های شبانه‌روزی چندین متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده یک دستگاه گوشی تلفن همراه و سه عدد باطری سرقتی خودرو را کشف کردند و با تشکیل پرونده متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.