کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز و فردا کمی افزایش دما وجود دارد ولی از روز دوشنبه کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی کاهش دما و بارش برف در برخی از مناطق خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا مبشری نسب اظهار کرد: امروز و فردا پدیده غالب در سطح استان ورزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: امروز این وزش باد شدید در نواحی غربی، شمالی و شرقی خراسان رضوی رخ خواهد داد و در روز یکشنبه بیشتر در نواحی شرقی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پیش بینی شده است وزش باد در این مدت همراه با گرد و خاک، کاهش میدان دید، کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت باشد.

مبشری نسب بیان کرد: امروز و فردا کمی افزایش دما وجود دارد ولی از روز دوشنبه کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: همچنین فردا در شمال غرب خراسان رضوی بارش‌های خفیف پیش‌بینی می‌شود و در ادامه آن فرداشب و در گردنه‌های شمالی استان به دلیل بارش پراکنده برف، ایجاد لغزندگی و تشکیل مه دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: تربت حیدریه با صفر و سرخس با ۲۳ درجه بالای صفر در شبانه روز گذشته به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بودند همچنین در این مدت بیشترین سرعت وزش باد با ۶۱ کیلومتر در ساعت و بارشهای خفیف از شهرستانهای نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر و سبزوار به ثبت رسید.

مبشری نسب گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهر مشهد بین هفت و ۱۶ درجه بالای صفر در نوسان بود و پیش‌بینی می‌شود امروز در گرمترین ساعات دمای هوای شهر مشهد به ۱۷ و در سردترین ساعات به چهار درجه بالای صفر برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    0 0
    الهی شکر