۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 744376

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی روند دمای هوای این استان را رو به افزایش اعلام و بیان کرد: امروز حداکثر دما در شهر مشهد با ۲ درجه سانتیگراد افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۰ درجه بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات نیز به هشت درجه بالای صفر می رسد.

هوا در خراسان رضوی رو به گرمی می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، سارا حکمی افزود: با توجه به رصد تصاویر ماهوراه ای هم اکنون پوشش ابر بر روی استان خراسان رضوی شکل گرفته است که در ساعات بعد ازظهر امروز علاوه بر ابرناکی، وزش باد به همراه احتمال رگبار پراکنده در برخی نقاط مرکزی، نواحی شمالی و شمال غرب استان رخ خواهد داد.  

وی ادامه داد: فردا و همچنین روز جمعه در ساعاتی از روز شاهد افزایش و سرعت وزش باد در سطح استان خراسان رضوی خواهیم بود که در مناطقی همراه با وزش باد پدید گرد و خاک هم رخ خواهد داد.  

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به تقویت جریان ناپایدار جوی در فردا و همچنین روز جمعه شاهد بارندگی در بیشتر نقاط استان خواهیم بود که این بارش‌ها به صورت رگبار و در نواحی مستعد همراه با احتمال رعد و برق و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

حکمی افزود: درگز در شمال خراسان رضوی با دمای یک درجه بالای صفر و تایباد واقع در شرق این استان با دمای ۲۶ درجه سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.