امروز نیز برای نهمین بار پیاپی جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در صحن، لغو شد.

برکناری شهردار اهواز به راند دهم کشیده شد

به گزارش قدس آنلاین، جلسه مکرر شورای شهر اهواز که قرار بود با موضوع برکناری شهردار برگزار شود، امروز نیز برای نهمین بار پیاپی به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در صحن، لغو شد.

این جلسه هم چون هشت جلسه قبلی پس از گذشت حدود ۴۰ دقیقه توسط سید محمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در صحن شورا لغو شد.

عادل شیشه‌گری، حجت‌الله زارع‌زاده، حمید دغاغله، محمدحسین ملایی زمانی، سیاوش محمودی و علی‌مدد هاشم‌پور به عنوان حامیان شهردار با غیبت در جلسات شورا تلاش می‌کنند تا جلسه را از حد نصاب بندازند تا برای برکناری شهردار رای گیری نشود.

با توجه به نارضایتی مردمی از روند خدمات رسانی شهرداری و تحت فشار افکار عمومی، کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز هفته گذشته ، رضا امینی را واجد شرایط قانونی تصدی شهرداری اهواز ندانست و طرح برکناری وی را تصویب کرد.

امروز بر خلاف جلسات گذشته که علنی برگزار شدند این جلسه به صورت غیرعلنی و  بدون حضور خبرنگاران و شهروندان برگزار شد.

سید محمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز  در این خصوص اظهار کرد: قرار بود در یک جلسه غیر علنی به بعضی از ایرادات و اشکالات فرمانداری و لوایح رسیدگی شود اما متأسفانه باز هم دوستان این را هم برنتافتند و در جلسه شرکت نکردند.

وی ادمه داد: اعضایی که در جلسه حضور پیدا نمی‌کنند چند سوال داشتند که یکی از حقوقدان های شورا به ریز و دقیق به سوال‌های آنان پاسخ داد تا دیگر جای مجادله وجود نداشته باشد البته خودشان می‌توانستند بروند تحقیق کنند.

وی افزود: در آستانه انتخابات، سال نو و عید سعید فطر و برگزاری کنگره شهدای خوزستان هستیم که این روزها بسیار مهم است. بنابراین اعضای شورای غایب باید می‌آمدند و در جلسه حرف‌هایشان را می‌زدند.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: در حال حاضر این دوستان تنها گزینه‌ای را که باقی گذاشتند این است که به هر قیمتی شهردار را حفظ کنند. ما با شهردار مشکلی نداریم و بحث‌مان در مورد کارکرد و قدرت اجرایی وی است. اینکه کسی بخواهد به هر قیمتی و به هر دلیلی شهر یا شورا را فدای یک نفر کند کار درستی نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.