ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه در حالی برندگان خود را شناخت که طاهره فجرداودلی خبرنگار روزنامه قدس صاحب رتبه اول در بخش تیتر و صاحب رتبه دوم در بخش مصاحبه شد، همچنین وحید بیات دبیر عکس روزنامه قدس صاحب رتبه اول در بخش عکس این جشنواره شد.

رتبه برتر عکاس و خبرنگار قدس در ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه

به گزارش قدس خراسان، اختتامیه ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه، یکشنبه شب در هتل نوین پلاس مشهد برگزار شد و هیئت انتخاب و داوران این جشنواره اسامی منتخبان جشنواره را در بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، بخش ویژه، سرمقاله، عکس، چندرسانه‌ای/مستند، چندرسانه‌ای/گزارش خبری، چندرسانه‌ای/پادکست و تیتر اعلام کردند.

مجموع آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره ۸۵۷ اثر بود و آثار پذیرفته شده توسط دبیرخانه ۴۰۳ اثر عنوان شده است. همچنین ۸۲ نفر از ۴۸ رسانه و ۱۱ شهر در این جشنواره شرکت کردند.

در این میان «طاهره فجرداودلی» از «روزنامه قدس» برای مجموع آثار ارسالی با تأکید بر تیترهای «ناز مسئولان برای ارزآوری گل‌های رز» و «سوختن گوهرها در شهر جهانی گوهرسنگ‌ها» رتبه نخست بخش تیتر و برای مصاحبه‌ای با عنوان «قصه کسب وکاری که با دو سینی شروع شد» رتبه دوم بخش مصاحبه و همچنین «وحید بیات» از «قدس آنلاین» برای اثری با عنوان «بازدید از کارخانه خودروسازی کیهان صنعت قائم» رتبه نخست بخش عکس را کسب کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.